    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HP nx7400 i co z nim dalej?
    Date: Fri, 16 Sep 2011 22:05:26 +0200

    On 2011-09-16 21:28, Ireneusz Brycki wrote:

    > Przetestowałem tym samym programem co Ty, i tak te pierwsze wartości to
    > Twoje, te drugie to moje:
    >
    > minimum: 20mb/s - 57
    > max: 36,6mb/s - 127
    > av: 29,9mb/s - 92
    > at: 16.1 - 15.9
    > Burst: 90mb/s - 143

    Tzn odwrotnie, pierwsze Twoje, drugie 'moje'. Widzialem wczesniejsze screeny

    Wez pod uwage, ze systemu zazwyczaj nie instalujesz na partycji 750GB
    tylko ok 100GB max., tam czas dostepu i transfery sa zdecydowanie
    lepesze niz na koncu dysku, gdzie warto trzymac dane.

    Ile ten Twoj dysk miał pojemnosci? kluczem jest tu czas dostepu przy
    calej pojemnosci... jezeli np. dla 40GB masz 16,1 to WD7500BPKT ma dla
    120GB 10ms (dla mniejszych pojemnosci jeszcze mniej)