    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.os.ms-windows.winnt
    Subject: Re: HDD 3TB format
    Date: Wed, 23 May 2012 15:45:47 -0400

    On Wed, 23 May 2012 21:26:16 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >SPotkalem sie z obudowa USB, ktora wprowadzała 'lekkie' modyfikacje do
    >blokowego adresowania, w wyniku czego po podpieciu bezposrednio
    >(SATA/eSATA) partycja nie byla widoczna.
    >
    >a) czy dysk byl formatowany przez USB? jezeli tak to wyjasnia sie watek
    >tylu godzin...

    no tak wlasnie napisalem, ale cos nie chce mi sie w to wierzyc, zeby
    to byl akurat ten przypadek.
    ale dodam wiecej. w BIOS kompa ten dysk jest widziany jako 801.66GB a
    nie ~3TB. w systemie, jednak, w zarzadzaczu dyskami juz widac calosc.

    >b) jaka obudowa (dokladne namiary)

    http://www.g-technology.com/products/g-drive.cfm
    <rs>