  • Data: 2009-09-19 09:32:38
    Temat: Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?
    Od: rzymo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 09:51, "KILu" <b...@w...pl> wrote:
    > (...)
    > Mowisz o tych z Twoich linkow? Takie wynalazki zawsze kojarzyly mi sie z
    > bazarowa tandeta, zupelnie nie nadajaca sie do codziennego uzytku -
    > czyzbym byl w bledzie?

    Nie, nie jesteś w błędzie ;) 1x Cree da więcej światła i przy
    odpowiedniej optyce zapewni większy zasięg.

    Do zastąpienia żarówki 25W wybrałbym albo MC-E (http://
    www.dealextreme.com/details.dx/sku.16145), albo SSC P7 (http://
    www.dealextreme.com/details.dx/sku.12721), wraz z odpowiednią optyką
    (ta od żarówek się nie nadaje) + odpowiedni sterownik + sporo metalu w
    roli radiatora. Dodam jeszcze, że z jednej P7'mki można uzyskać >
    1000lm, za to MC-E są też białe ciepłe i neutralne.
    Można też wykorzystać trzy 'jednowatowe' Cree XR-E z binu R2, przy
    zasilaniu 3x0.7A także dadzą więcej światła niż żarówka 25W.