  • Data: 2009-09-19 09:34:46
    Temat: Re: H3 LED Ktoś to sprawdził ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Sep 2009 09:51:50 +0200, KILu wrote:

    >Mowisz o tych z Twoich linkow?

    O tej pierwszej.

    >Takie wynalazki zawsze kojarzyly mi sie z
    >bazarowa tandeta, zupelnie nie nadajaca sie do codziennego uzytku -
    >czyzbym byl w bledzie?

    Tylko czesciowo, owszem - bazarowa tandeta, ale uzywac sie da.
    Natomiast w odroznieniu od wielu innych daje dosc skupione swiatlo.

    >Z bazarowych wynalazkow zapewne lepsze beda te aluminiowe maluchy z reguly
    >majace napis "Police" - duze wersje swieca naprawde mocno, zreszta siedzi
    >tam jakas podroba Luxeona (zlozona z kilku struktur w jednej obudowie).

    No to masz - podrobiony Luxeon, podrobione 1W [3, 5, 9 - a co sobie
    bedziemy zalowac], podrobione Police - i mowisz ze lepsze ? :-)

    Kilka struktur daje te wade ze ma duze wymiary i kiepsko sie skupia.
    Szczegolnie malym zwierciadelkiem.

    Ta co podawalem ma zwierciadelka tez male, ale 8 diod "luxeono
    podobnych" troche swiatla daje.

    J.