-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <istveu$kqr$1@news.dialog.net.pl>
<4df357e3$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@4...com>
<4df51d43$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
<4df58dbe$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<m...@4...com>
Subject: Re: Gwint prostok?tny w tokarce?!
Date: Mon, 13 Jun 2011 09:09:41 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
Lines: 22
Message-ID: <4df5b7b6$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.186.177.27
X-Trace: 1307948983 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 79.186.177.27:61597
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28908
[ ukryj nagłówki ]J.F. wrote:
>>> A w sensie sily posuwu suportu tez ?
>>> Bo mi sie wydaje ze ona jest bliska zeru.
>>
>> Własnie dlatego podałem ją (śrube pociągową) jako przykład, że w
>> takim modelu tokarki da się ją zajechać.
>> Mowa była o zniszczonej śrubie suportu poprzecznego.
>
> To samo. Przy stali silnik musi byc mocniejszy, wrzeciono, lozyska
> wrzeciona cierpia, suport mocniej obciazony ... ale w dol.
Ja nie wnikam w konstrukcje suportu. Nie zajmuję się też remontami, żeby
wiedzieć,
która śruba jest jaka. Docisk w dół faktycznie przejmują prowadnice, ale jak
się pojawiają większe
siły, to jakiś opór przy przesuwie poprzecznym trzeba pokonać i widocznie
w bardziej tandetnych maszynach, to wystarcza do szybszego zuzycia.
W bardzo starych maszynach widać wytarty suport blisko uchwytu,
ale i śruba pociągowa optycznie była "wytarta" w tym zakresie.
Poprzecznej nigdy nie widać bez demontażu, więc nie powiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.11 14:13 cef
- 14.06.11 13:21 J.F.
- 14.06.11 13:30 Konrad Anikiel
- 14.06.11 15:07 cef
- 14.06.11 20:35 J.F.
- 14.06.11 21:07 Konrad Anikiel
- 15.06.11 14:49 Psot
- 15.06.11 15:40 Konrad Anikiel
- 16.06.11 03:15 J.F.
- 16.06.11 09:14 Konrad Anikiel
- 16.06.11 15:17 Psot
- 16.06.11 15:29 cef
- 16.06.11 15:55 Konrad Anikiel
- 16.06.11 16:09 cef
- 16.06.11 17:42 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A