eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranojaRe: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Date: Thu, 18 Feb 2010 14:05:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <bukm21vn7rd5.23er9sr1vo6l$.dlg@40tude.net>
    References: <hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj7eg$kbh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <19tku8pqhjcw$.1t2l58h61newj.dlg@40tude.net>
    <hlj9h1$p0o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266498346 5551 195.13.39.172 (18 Feb 2010 13:05:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 13:05:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848988
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:47:16 +0100, Sławek Drogosz napisał(a):

    >> I zatrudnią do tego wróżkę ;) Przecież paragon da się zidentyfikować
    >> wyłącznie po numerze i dacie, niby jak miałby pracownik po numerze
    >> seryjnym
    >> cokolwiek znaleźć w systemie sprzedaży? :)
    >>
    >> Inna rzecz, że na karcie gwarancyjnej powinna być wstawiona data zakupu, a
    >> to już powinno umożliwić namierzenie paragonu, o ile nie ma kilkunastu
    >> takich samych.
    >
    > Masz rację - faktycznie Sklep na karcie gwarancyjnej powinien wpisać datę
    > sprzedaży.
    > Jeżeli nie wpisali jej prawidłowej - i teraz nie mogą znaleźć paragonu - to
    > ich niedopatrzenie.

    > Tylko pytanie - czy na żądanie Klienta mają obowiązek wydać wtórnik
    > paragonu - czy jest to tylko ich dobra wola ? ;-)

    O ile wiem, nie mają. Ale z reguły się robi wydruk systemowy, o ile można
    bez żadnych wątpliwości ustalić który to paragon. Jak nie da rady ustalić
    to żadna siła nie pomoże.

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: