eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGwarancja Nikon Polska - paranojaRe: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer01.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01
    .newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Sławek Drogosz <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Gwarancja Nikon Polska - paranoja
    Date: Thu, 18 Feb 2010 12:47:16 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <hlj9h1$p0o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hlj4ic$dql$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj7eg$kbh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <19tku8pqhjcw$.1t2l58h61newj.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: pozyton.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1266493793 25624 80.48.250.66 (18 Feb 2010
    11:49:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 11:49:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 100218-0, 2010-02-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848972
    [ ukryj nagłówki ]

    > I zatrudnią do tego wróżkę ;) Przecież paragon da się zidentyfikować
    > wyłącznie po numerze i dacie, niby jak miałby pracownik po numerze
    > seryjnym
    > cokolwiek znaleźć w systemie sprzedaży? :)
    >
    > Inna rzecz, że na karcie gwarancyjnej powinna być wstawiona data zakupu, a
    > to już powinno umożliwić namierzenie paragonu, o ile nie ma kilkunastu
    > takich samych.

    Masz rację - faktycznie Sklep na karcie gwarancyjnej powinien wpisać datę
    sprzedaży.
    Jeżeli nie wpisali jej prawidłowej - i teraz nie mogą znaleźć paragonu - to
    ich niedopatrzenie.
    Tylko pytanie - czy na żądanie Klienta mają obowiązek wydać wtórnik
    paragonu - czy jest to tylko ich dobra wola ? ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: