-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
Date: Wed, 31 Mar 2010 13:28:37 +0200
Organization: -
Lines: 25
Message-ID: <0...@4...com>
References: <houi8g$aqa$1@mx1.internetia.pl>
<3...@n...onet.pl>
<hov73o$4sb$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270034906 3056 82.143.187.50 (31 Mar 2010 11:28:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 11:28:26 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268602
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 31 Mar 2010 12:10:23 +0200, DoQ wrote:
>Otoż to. Niektórzy podobnie upierają się że akumulatory litowo
>polimerowe (i jonowe) trzeba uprzednio "uformować", a wtedy trzymaja 2x
>dluzej :)
To sa ci co to sprzedaja bateryjki do telefonow co to "bez Kozery
powiem 3000"
>Jak juz pisalem niejednokrotnie kilkuset kilometrowe
>"docieranie" hamulców to chwyt producentów, co by zwalić winę na
>użytkownika w razie ew. reklamacji.
>ATSD samochodem prosto z salonu też nikt nie turla się 50km/h drżąc z
>obawy o nowe, fabryczne hamulce - ale zaraz ktos pewnie napisze ze
>samochod przejechal 500km po fabrycznym torze:)
No coz, producent w ogolnosci zaleca ostrozniejsza jazde przez
pierwsze tysiace kilometrow, ale tarcze fabrycznie nowe sa plaskie, a
nie pofaldowane. Jak dlugo, czy musi i czym grozi niedopasowanie
klocka do tych nierownosci to nie bede zgadywal.
Ale tu tak czy inaczej jest cos innego - klocki dociskaja do tarczy
stale i dlatego sie "nieludzko grzeje".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.10 13:36 Grzegorz
- 31.03.10 14:54 kogutek
- 31.03.10 15:02 kogutek
- 31.03.10 22:43 J.F.
- 01.04.10 00:10 kogutek
- 01.04.10 07:39 MarcinJM
- 01.04.10 12:32 kogutek
- 01.04.10 13:21 J.F.
- 01.04.10 18:25 kogutek
- 02.04.10 13:49 J.F.
- 04.04.10 11:52 MarcinJM
- 04.04.10 13:24 kogutek
- 05.04.10 18:06 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu