eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzanie po wymianie tarcz i klockówRe: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.one
    t.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzanie po wymianie tarcz i klocków
    Date: Wed, 31 Mar 2010 11:26:03 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <4bb20f37$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1270027564 31609 213.180.130.18 (31 Mar 2010 09:26:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 09:26:04 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.57
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100315
    Firefox/3.5.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2268534
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czy to normalne zjawisko, że po wymianie tarcz i klocków hamulcowych tarcze
    > nieludzko grzeją się?
    >
    > --
    > Big Jack
    >         //////     GG: 660675
    >        ( o  o)     Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
    >    --ooO-( )-Ooo-  ani żaden inny antywirus :P
    >
    Normalne i przed wymianą klocków. Tylko przed wymianą nikt tego nie sprawdza.
    Nieludzko to jak? Topi się felga i zacisk? Czy jak dotknąłeś felgi to ci się
    rękaw od kurtki zapalił. Przy ostrym hamowaniu ze stówki do zera tarcze mają
    prawo zrobić się wiśniowe. Jak się czegoś obawiasz to podnieś samochód i zakręć
    ręką kolami. Mają się obracać. Nie wykluczam ze coś jest spitolone i może się
    grzać w czasie jazdy. Taka próba rozwieje wszystkie wątpliwości. Co to znaczy
    lekko. To nie tak jak śmigło od wentylatora pokojowego. Koło trochę waży.
    Opierasz rękę na oponie i ma się bez wysiłku dać kręcić. Tam gdzie jest napęd
    będzie ciężej. A dlaczego się grzeją. Bo jak hamujesz to bardzo dużo kilowatów
    idzie w ciepło. Prawie tyle samo co było potrzebne do rozpędzenia do prędkości z
    jakiej hamujesz. Wyobraź sobie ile ognia i o jakiej temperaturze było w
    cylindrach żeby rozpędzić.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: