-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
Date: Sun, 05 Feb 2012 14:28:53 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <jgm06l$bpo$1@inews.gazeta.pl>
References: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl>
Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328448533 12088 85.198.212.230 (5 Feb 2012 13:28:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Feb 2012 13:28:53 +0000 (UTC)
X-User: twitek4
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432016
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.02.2012 13:49, v...@i...pl pisze:
> Testowal ktos cos takiego (nie mam nic wspolnego z aukcja)
(...)
> Co Wy na to? :)
ale w jakim sensie? Samochody straży pożarnej stoją (na lotniskach an
100%) podpięte do prądu (i czasami) powietrza). prąd zasila taką grzałkę
- tak aby silnik był ciepły, i można było szybko go uruchomić i od razu
jechać z pełną mocą. W każdym dużym supermarkecie, fabryce jest silnik
połączony z pompą wodną zasilającą instalacje przeciwpożarowe. tam
najczęściej (iveco) jest grzałka na wężu z płynem chłodzącym. Taka sama
sytuacja. jakoś to grzeje silnik, pomimo że w "maszynowni" zawsze są
temperatury dodatnie. Metoda sprawdzona, skuteczna. Grzałka musi być
odporna na drgania. taka do herbaty chyba nie jest, ale możesz
spróbować. Pytanie jak ją zamocujesz. najbardziej "śmieszne" mocowanie
jakie widziałem było takie: Miska olejowa miała coś jakby "podwójne dno"
miedzy tymi dwoma dnami był wepchnięty drut oporowy i zaklejony,
zapaćkany czymś podobnym do gipsu. działało to przez wieeeeelel lat bo
silnik miał ze 20 jak właściciel zdecydował się zamienić to dziadostwo
na grzałkę wkręcaną w miskę olejową.
Jak to jest w osobówkach podłączone - nie mam pojęcia. ciężarówki które
spotkałem miały takie specjalne gniazdo z tyłu wozu, do którego wtykało
się wtyczkę "dyndającą" z sufitu garażu. w momencie "przekręcenia
kluczyka" wtyczka odskakiwała (bolało jak ktoś stał za wozem) dość
mocno. Czasem było też wężem podpinane powietrze, a jak nie, to na
pokładzie był kompresorek elektryczny który "dobijał" ciśnienie.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 05.02.12 15:19 v...@i...pl
- 05.02.12 16:18 kogutek
- 05.02.12 16:39 Pan Zbyszek
- 05.02.12 16:45 v...@i...pl
- 05.02.12 17:25 Krzysztof 45
- 05.02.12 17:43 Krzysztof 45
- 05.02.12 19:36 kogutek
- 05.02.12 20:15 v...@i...pl
- 05.02.12 20:18 Krzysztof 45
- 05.02.12 20:22 kogutek
- 05.02.12 20:23 RoMan Mandziejewicz
- 05.02.12 20:36 kogutek
- 05.02.12 20:52 v...@i...pl
- 05.02.12 21:31 uciu
- 05.02.12 21:42 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=