  • 201. Data: 2009-07-22 00:45:09
    Temat: Re: Grupa robocza.. z cyfry
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h43u2m$9u2$1@news.wp.pl> Janko Muzykant wrote:

    > Ponadprzeciętna obróbka (artystą i mistrz warsztatu zarazem), kadr i
    > winieta na odwrót.
    > Podziwiać i uczyć się!
    >
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/sztuka.jpg

    A nie moglo wygladac tak?:

    http://robertkresa.com/V14.html

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 202. Data: 2009-07-22 01:11:22
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h44ida$l1i$3@news.wp.pl> Janko Muzykant wrote:

    > A Tobie jeszcze chce się coś za darmo? Bo mnie już nie. Narobiłem się
    > za darmo w życiu dla idei sporo i jakoś nie widzę nigdzie owoców tego
    > ani nawet ludzi, którym się chciało. Niestety, czasy się zmieniają,
    > jeść trzeba, a mecenat leży.

    Dlaczego za darmo? Jesli ktos mi da ciekawie spedzony czas, uraczy jakas
    fajna historyjka...
    Ale to prawda. Ciezko jesc liscie z drzew.

    [rK] http://robertkresa.com

  • 203. Data: 2009-07-22 02:31:37
    Od: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>

    > Czy muszę Cię znać by ocenić Twoje ogłoszenie?

    By ocenić nie musisz?

    > Wtedy dopiero byłoby to
    > subiektywne, bo patrzyłbym na nie przez pryzmat tejże znajomości.
    > Nie znam Cię, nie wiem czy się gmatwasz tak po prostu i nawet ile dla
    > Ciebie to jest "dużo". Jednak zauważ - właśnie o to pytałem.

    A ja nie mogę pozostawić Cię bez odpowiedzi?

    > Nie mam czego Ci wybaczać, tym bardziej swoich myśli.

    Wybacz mi moje dywagacje, a nie wybacz mi swoje myśli&#8230; jak w ogóle zrobić to
    ostatnie?:)

    > Tylko nie rozumiem, dlaczego tak sprytnie odwróciłeś kota ogonem?

    Ja się luźno zastanawiam czym jest ocena obiektywna a czym subiektywna. Nie
    potrafię tego rozstrzygnąć. Użyłem jedynie paradoksu żeby zobrazować to
    myślenie.

    > Przychodzisz na kurs i jesteś uczestnikiem kursu.

    Tutaj oddaję Ci rację.

    > To czy się czegoś
    > nauczysz jest inną sprawą. Zresztą słowo jak słowo, czemu nie
    > skomentowałeś tych o wybrańcach?

    Czekaj bo już nie sięgam tak daleko. Rozumiem, że odnosisz się do wyboru
    ludzi spośród szerszego grona. No wiec o co chodzi, dlaczego jest to tak
    drażliwe?

    szkoła?

    > Ale rzeczy trzeba nazywać po imieniu. Kurs, szkoła, zajęcia z..,
    > konsultacje, przyuczenie.. cokolwiek.

    Część moich słów odbierasz czysto intuicyjnie.. np. mówisz &#8222;z tej wypowiedzi
    wynika właśnie pycha i okrutna wiara w swoją wyższość&#8221;
    A część roztrząsasz do imentu. Dlaczego robisz to tak wybiórczo? Przecież w
    gruncie rzeczy, takie jest moje odczucie, nie potrafisz przeczytać mojego
    pierwszego tekstu, wyciągnąć z niego przydatnych informacji ani też wczuć
    się w ducha całego przedsięwzięcia.

    Mało

    > No i czym to miałoby być?

    To jest tajny, zaszyfrowany kod, który zrozumieć może tylko osoba której
    szukam;)

    ręce
    można

    jestem
    wyboru?

    > Ja Cię rozumiem, ale słowa w jakie to ubrałeś nie były za szczęśliwe.

    Nie będę ich optymalizował.

    > ?

    Co co? Pewnie znowu się dziwujesz że &#8222;dałem Ci prawo&#8221;, a ja po prostu
    chcę
    żebyś swobodnie oddychał.

    > Taka, która przyciąga uwagę, która wyróżnia się i wybija ponad inne, ale w
    > pozytywnym tego słowa znaczeniu.

    Ale ale ale. Po co Ci ich tyle?

    > Zawsze możesz powiedzieć co chcesz, tyle że jak to mawia pewna sentencja:
    > czasem lepiej być cicho i być uznanym za idiotę, niż odezwać się i nie
    > pozostawić ku temu wątpliwości.
    > Oczywiście słowa w środku nie bierz do siebie,

    Czytałeś &#8222;Idiotę&#8221; Dostojewskiego?

    > Wiesz... inne grupy są znacznie mniej popularne. Ta ma sporo czytelników,
    > ruch jest większy. Myślisz że to nie ma znaczenia?

    Oczywiście że ma, masz rację. Pamiętam jednocześnie, jaki był odzew w
    sprawie małpy, tu i na foto. Generalnie było krytycznie ale tam jednak była
    dyskusja, tu jedynie pyskówka. Zakładam, że tam rozmowę prowadził osoby
    starsze i jednak z większym pojęciem... ponadto trochę więcej humanistów. To
    też ma znaczenie. Mało tego, tak się domyślam, osoby młodsze wypowiadające
    się na foto, otoczone niejako sosem w miarę rzeczowej dyskusji, chcąc nie
    chcąc musiały zastanowić się dwukrotnie zanim coś powiedzą.
    Dzisiaj foto nie komentuje mojego wątku bo pewnie do nich nie trafia. Albo
    przenieśli się na cyfrę bo tu się gada.

    Ale

    > Nie wiem czy to tylko chwalebne.

    Nie rozpatruję w tych kategoriach.

    > Równie dobrze możesz nago latać po
    > kościele i też Cię pewnie złapią i zakratkują, a każda starsza pani z
    > parafii będzie miała temat na wieczór i okazję do dyskusji o braku
    > obyczajów.

    W kościele jest za zimno;)

    > Robienie czegoś na przekór, czegoś specjalnie innego i
    > niekoniecznie dobrego nie jest z pewnością dobrym krokiem.

    No nie!:) Kto wini sam czyni. Mi zarzucasz pychę na podstawie wyciągniętych
    z kontekstu pojedynczych wyrazów, a sam walisz zdanie jakbyś przemawiał z
    ambony;)

    Nawet nie chce mi się pytać czemu miała wydźwięk negatywny. Powiedziałem już
    kilka razy co o tym sądzę.
    Cieszy mnie bo raz w życiu zrobiłem coś co nie jest głupie. Jest może
    niedopracowane, odtwórcze w jakimś stopniu, wkurza sporą część ludzi, budzi
    niesmak&#8230; ale głupie nie jest.

    Napiszę co odpowiesz.

    &#8222;No jeśli to jest dla Ciebie nie głupie to życzę powodzenia&#8221;

    I dalej

    &#8222;schizofrenia?&#8221;

    Gdybyś miał nade mną władzę nie wytrzymałbyś tego i może nawet dał mi w pysk.

    &#8230;

    Ale teraz uśmiechniesz się z politowaniem;)

    &#8230;

    I wkurzysz się w gruncie rzeczy bo jak tu odpowiedzieć.

    &#8230;

    Teraz machniesz ręką

    &#8230;

    > A nie zastanowiło Cię, że ludzie komentują go jako pedała w najgorszym
    > tego słowa znaczeniu (nie myl z "homoseksualistą", takie słowo nie ma tego
    > wydźwięku).

    Jak ktoś kogoś określa pedałem w ogóle nie ma się nad czym zastanawiać.

    > Ale ja nikogo nie zniechęcam, nie mam w tym jakiegokolwiek interesu. Bo
    > niby dlaczego?

    Za szybko czytasz

    > Tak jakoś nie wydaje mi się bym był w takich poglądach osamotniony.

    Samotnie ciężej, wiem;)

    > Z tego co pamiętam ostatnie zdjęcie było poruszone, ale dawno wyrosłem z
    > przekonania, że absolutnie najlepsze zdjęcie musi być wyjątkowo ostre i w
    > stu megapikselach. Tego się więc nie czepiam, chociaż nie przepadam za
    > taką niesymetrią.
    > Chodziło mi jednak o przekaz.

    No wiec co było dla Ciebie głównym przekazem?

    > Jeśli publikując coś takiego uważasz, że są tu uprzedzenia, to chyba
    > pomyliłeś miejsca.

    Zdanie bez sensu, no ale dobra..

    Tu czyli na grupie?
    Publikując nie zastanawiałem się czy są tu uprzedzenia.

    > Nikt się nie oburza, że maskotka, że sobie ją tam targasz.

    To żeś mnie oswiecił:)

    > Oburza się za
    > to, że kojarzysz jakąś grupę z małpką i ubierasz w słowa o negatywnym
    > kontekście.

    Czy to, że posługujesz się językiem polskim oznacza, że go
    wymyśliłeś? &#8222;Żydowska małpa&#8221; to cały kontekst, a oburzenie wynika z jego
    rozerwania&#8230; I nie ja go dokonuję.

    Podobne skojarzenia rodzą się gdy widzisz napis na murze
    > "legia k... jest!". Poziom jest ten sam, a i uczucia podobne.

    Wątpię. &#8222;Legia kurwą jest&#8221; jest jak but legionisty na twarzy
    przechodnia. &#8222;Żydowska małpa&#8221; jest w głowach wszystkich, jest naznaczona
    piętnem cierpienia i ludzkiego obłędu aż po wsze czasy.

    > Mogłeś
    > zamiast "żydowska" wstawić:
    > + katolicka
    > + murzyńska
    > + męska/kobieca
    > + warszawska
    > + i wiele innych

    Nie mogłem

    > Sęk w tym, że w każdym wypadku obrażasz inną grupę. Nie dziwne, że ktoś
    > się oburza, chociaż jakiegokolwiek Żyda może nie zna. Ja się też oburzam,
    > bo dla mnie to jest niesmaczne.

    Nie rozumiesz

    > Dopiero pisałeś jak to sztuka coś wyraża i niesie emocje.

    Pytam o przekaz merytoryczny.

    &#8230;?

    > Oczywiście, że mogłeś.

    Nie mogłem bo nie uderzyłem w narodowość

    > Tak, rozbiła. Też pomyśl dlaczego..

    Ależ ona rozbiła coś czego nie ma. To wszystko dzieje się w Twojej wyobraźni.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 204. Data: 2009-07-22 05:28:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:
    > A nie moglo wygladac tak?:
    > http://robertkresa.com/V14.html

    Zaraz dowiesz się od guru, że to jest ''b . przecietne i d . d . i nie
    qmasz''

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 205. Data: 2009-07-22 07:37:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 07:28:49 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Zaraz dowiesz się od guru, że to jest ''b . przecietne i d . d . i nie
    > qmasz''

    Tak się składa że akurat takie jest ;-) To akurat Robertowi niezbyt wyszło
    :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 206. Data: 2009-07-22 09:10:13
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Z Twojego pieprzenia niestety.
    > Albo ci panowie odpierdolili kurs za kasę (w sumie to się nie dziwię,
    > niskie stawki, dużo pracy, uczniowie to często kretyni), albo w ich wiedzy
    > szukałeś tylko pikseli.

    oj wydaje mi sie ze po pieprzeniu cieżko jest to stwierdzić:)
    poza tym wole wydac kase na kogoś kto sie zna niż na kogoś komu wydaje sie
    ze sie zna:)

  • 207. Data: 2009-07-22 09:12:13
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego za darmo? Jesli ktos mi da ciekawie spedzony czas, uraczy jakas
    > fajna historyjka...
    > Ale to prawda. Ciezko jesc liscie z drzew.

    chleb kosztuje tylko 2 zł, starcza na 2-3 dni więc 4 zł tygodniowo to daje
    ok. 18 zł miesięcznie... nie stać cie ?:)

  • 208. Data: 2009-07-22 13:36:04
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Prosilem o niedostatki techniczne a nie cztery strony belkotu...
    a co ci ma napisać? ze za duże ISO?:)))) buhuehuehue

  • 209. Data: 2009-07-24 09:26:08
    Od: maxmarks <m...@o...pl>

    Marek Augustyński napisał(a):

    > A ma�p� zrobi�em ju� porz�dnie, na kliszy&#8230; nie jest porz�dna z
    powodu medium
    > ale chcia�em jako� zbli�y� si� do fotografii wi�ni�w Auschwitz i tak
    mi
    > pasowa�o. Po cichu wrzuc� kiedy� zamiast tej co jest;)

    nie, nie! to zly pomysl jest. zostaw taka jaka byla - msz bedzie
    przegadane i straci sile razenia :)
    pzdr

  • 210. Data: 2009-07-24 22:08:12
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Kokos wrote:

    > chleb kosztuje tylko 2 zł, starcza na 2-3 dni więc 4 zł tygodniowo to daje
    > ok. 18 zł miesięcznie... nie stać cie ?:)

    to pojedz sam chleb, zobaczymy na ile Ci wystarczy... ;-> Zapewniam, że
    bochenkiem na dzień się nie najesz.... ;-P

    --
    pzdr
    meping