eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaGrupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksjeRe: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
  • Data: 2011-12-07 16:38:32
    Temat: Re: Grupa lekko zamiera- po raz pierwszy od 8 lat - usenet refleksje
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    news:jbo0n8$mpu$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2011-12-07 11:41, Zygmunt Dariusz pisze:
    >
    > Ojej, serwer tepsy (zresztą chyba nie tylko) ma bana na grupowego idiotę

    Juz wiele razy udowodnilem ci wioskowy glupku, ze idiote to ty z siebie robisz.
    Natomiast normalne wsrod wioskowych glupkow takich jak ty, jest to, ze usiluja
    zrobic idiote z takiego, kto wytknie glupote idiocie twojego pokroju.

    > :) To pewno dlatego nikt już na ciebie nie zwraca uwagi, a ja zupełnie
    > przypadkiem zauważyłem twoje żałosne próby.

    Napisz wioskowy glupku, jakim cudem, calkiem przypadkiem zauwazyles to, co
    serwer tepsy banuje?

    > No ale ja to piszę już od lat :)

    Od lat, to idioto starasz sie mnie osmieszac za to, ze ja wlasnie o tym tobie
    pisalem.
    Jesli teraz zmieniasz zdanie, to byc moze dzieki mnie i mojej wytrwalosci w
    uswiadomieniu ci tego, ze mieszkasz w syfie, miedzy osranymi trawnikami i
    powszechnym smrodzie moczu.

    > A jakże, nawet część z nich zamieściłem tu:
    > http://as.elte-s.com/ja/o_mnie.htm

    To zamiesc jeszcze swoje odpowiedzi, w ktorych tak bardzo nie zgadzales sie z
    tym co o tobie pisalem.

    ZD