eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGrubość linki w kablach rozruchowychRe: Grubość linki w kablach rozruchowych
  • Data: 2010-12-20 21:38:42
    Temat: Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 20 Dec 2010 22:00:30 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Tomasz,
    >[...]
    >> Natomiast nigdy, przenigdy, nie należy próbować kręcić rozrusznikiem B,
    >> gdy w A działa alternator, bo ryzykujemy uszkodzenie alternatora. Np.
    >> spali się dioda, klient z samochodu B odjedzie, a A zostanie z
    >> alternatorem do naprawy za kilkaset złotych.
    >
    >Bzdura i urban legend! Z samej zasady działania alternator jest
    >typowym źródłem prądowym (oczywiście nieidealnym) z tendencją do
    >samoograniczania i bezpiecznym stanem przeciążenia i zwarcia.

    Ale te diody sie czasem jednak psuja, nieprawdaz ?

    Sam mam podobne objawy, i wole zakrecic z samego akumulatora ..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: