  • Data: 2010-12-21 06:44:54
    Temat: Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykle powinno się z kręceniem zaczekać do zgaśnięcia lampki świec żarowych.

    Kontrolka świec żarowych gaśnie stosunkowo szybko. U mnie przy -10 po ok. 15
    sekundach, natomias świece grzeją dużo dłużej, także po odpaleniu auta.
    Dlatego ja swojego nie odpalam na '3 grzania' tylko czekam jeszcze dłużyszy czas
    po zgaśnieciu kontrolki. Efekt teoretycznie jest lepszy bo nie wyłączam świec
    ani na chwilę.

    --
    Pozdr
    EM