  • Data: 2010-12-21 07:40:25
    Temat: Re: Grubość linki w kablach rozruchowych
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
    wiadomości news:ieoe8m$c7a$1@news.onet.pl...

    > Zgadzam się, że przy dieslu nie wolno oszczędzać na akumulatorze. Swoją
    > drogą, wkurzają mnie tacy akumulatorowi żebracy, którzy proszą o odpalenie
    > z grubych kabli - wszyscy oni twierdzą, że "pierwszy raz im tak się
    > stało", ale jakoś zawsze przy sobie mają grube kable. Nie wiem jak w
    > benzyniakach, ale w dieslu to na wiele miesięcy naprzód są symptomy
    > zdychającego akumulatora.

    Gratuluje, (pewnie jesteś z W-wy i dobrze zarabiasz) wymiany akumulatora
    co rok (półtora). Mam takiego kolegę co tak robi."Stare" rozdaje i jego
    znajomi
    są bardzo zadowoleni (choć po trzech latach narzekają że nie mogą odpalić).
    Ja pracuje poza W-wą, muszę wycyckać aku ile sie da. Taką dopałką
    przetrwałbym
    zimę, a wtedy i lato moje.

    Artur(m)