    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Grafy - eliminacja wierzcho?ków
    Date: Tue, 01 Jul 2014 16:50:23 -0500

    On Tue, 01 Jul 2014 21:09:14 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

    >****

    >****

    #Finding_maximum_independent_sets

    >Przeczytaj to raz jeszcze. To dokładnie ten sam problem.
    >Dla danego grafu wyznaczasz zbiór niezależny i wyrzucasz wszystkie
    >wierzchołki do niego nie należące, wydawało mi się, że to oczywiste
    >uzupełnienie.

    A jezel zbior niezalezny jest pusty ("complete graph")?

    Byc moze cegos nie rozumiem z problemu OP.

    Zalozmy graf A-B, B-C, C-A, eliminujemy A a wiec krawedzie A-C, A-B,
    zostaje B-C,. wiec eliminujemy B i zostaje C. Tego sie nie dostanie
    twoim sposobem, bo zbior niezalezny grafu A-B-C jest pusty.

    Byc moze OP powinien byc bardziej precyzyjny. Bardziej uwazne czytanie
    postu OP nic nie da, przynakmniej ja nie moge nic wyczytac

    A.L.