  • Data: 2014-07-02 17:11:28
    Temat: Re: Grafy - eliminacja wierzcho?ków
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 02 Jul 2014 11:39:16 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

    >Sformułowanie rzeczywiście nieszczęśliwe, ale czytelne.
    >Lepsze IMHO byłoby 'żadne dwa wierzchołki zbioru niezależnego
    >nie są połączone krawędzią'.

    Jedyna rozsadna definicja ktora spotkalem to taka:

    Zbor wierzholkow I grafu G jezt sbiorem niezaleznym, jezeli podgraf
    G(I) indukowany pzrez te wiercholki nie zawiera krawedzi.

    Oczywiscie, wtedy pojedynczy wierzcholek tez jest zbiorem niezaleznym.

    Ale 99.99% definicji mowi o "parach" i "przyleganiu"

    A.L.