eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGotowa przetwornica 12 V -> 230 V › Re: Gotowa przetwornica 12 V -> 230 V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gotowa przetwornica 12 V -> 230 V
    Date: Wed, 7 May 2014 17:36:29 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 1
    Message-ID: <lkecga$ig7$1@dont-email.me>
    References: <lk02r9$397$1@news.mm.pl> <X...@l...net>
    <7...@g...com>
    <lk1jjd$ghs$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <lk2r7u$3r6$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <lkb7d1$83p$1@pyro.tvk.wroc.pl> <lkcf1l$9ca$1@dont-email.me>
    <lkeb77$fq3$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 7 May 2014 22:35:55 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="1529070786d7fbdf061c77f05fa473fd";
    logging-data="18951";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18rkyuT6X5jbN3MXJ70syEj"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lkeb77$fq3$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:Is6StL5rKjf5/cPuv74ICjeq6ds=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:664654
    [ ukryj nagłówki ]

    "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> wrote in message
    news:lkeb77$fq3$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > Też kiedyś tak podłączałem przetwornicę. I też w pełni można ją było
    > obciązyć tylko z pracującym silnikiem.
    > Ale nie obwiniałem akumulatora o to :-)
    >
    > Instalacja 'zapalniczki' po prostu nie nadaje się do takich prądów, bo
    > spadek napięcia jest rzędu 3V przy 5A (przynajmniej u mnie w aucie),
    > a tego zabezpieczenia przetwornic nie lubią.

    A skąd ten spadek napięcia 3V@5A się bierze?
    Przecież tam tylko miedziane druciory i bezpiecznik szklany w obwodzie!

    > Jako ciekawostkę doboru okablowania przez producenta mogę powiedzieć, że
    > poprzedni właściciel mojego samochodu wstawił żarówki 100W na przód. W
    > ramach porządków po 'patentach' wstawiłem najpierw zamiast jednej normalną
    > 55W i ... świeciła jaśniej od tej drugiej 100W :-)
    > Wymieniłem oczywiście obie i jest widocznie lepiej. Za duże spadki
    > napięcia na instalacji były, żeby te 100W mogło zadziałać poprawnie.

    To podziel się jeszcze informacją co to za wyczyn techniki motoryzacyjnej
    miałeś: marka/model/rocznik?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: