  • Data: 2014-05-08 09:04:15
    Temat: Re: Google navi - narzędzie czy zabawka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 May 2014 13:48:00 +0200, AL napisał(a):

    > Osmand jako nieliczna z nawigacji daje Ci wybor paru algorytmow
    > przeliczania trasy.

    Masz na mysli wybor kilku serwerow ?
    Bo wyboru algorytmu offlline to ja nie widze.

    > Kiedys z opcja off-line dla dlugich odcinkow to byla tragedia (liczyl i
    > liczyl), teraz jak p[atrze idzie mu to calkiem sprawnie - natomiast

    A ja nadal widze tragedie. I to nawet dla 100km "tras".

    > najszybsza z metod jest on-line (blyskawica - mnusi jednak miec dostep
    > do internetu - wiec jesli masz jakikolwiek pakiet danych w komorce - to
    > korzystaj z niego - ilosc przeslanych danych znikoma).

    A jak potem przy zboczeniu z trasy ? Bo to mnie wk* w on-line - korek,
    remont, inny wybor ... i przez dluzsza chwile brak wskazowek.

    > zarzadzanie trasa jest takie jakie sobie ustawisz w opcjach (masz tam
    > pare ustawien od wyboru drogi szybkiej/ekonomicznej, poprzez wybor
    > 'preferuj autostrady' oraz omijaj rozne klsy drog.

    Nie - zarzadzanie w sensie doloz punkt posredni, usun, zmien
    kolejnosc. No dobra, cos znalazlem.

    > możliwe - podajesz punkt docelowy - Osmand standardowo probuje
    > zlokalizowac Twoj obecny punkt - bez gps'a sie to mu nie uda - ale
    > recznie mozesz podac punkt startowy (klikasz w mape i z opcji (popup)
    > wybierasz punkt startowy.

    A ja bym adres chcial wprowadzic a nie szukac sie na mapie.

    > Na podobnej zasadzie wskazujesz punkty posrednie - dodatkowo punkty
    > posrednie mozesz zamieniac kolejnosciowo.

    Ale juz z docelowym nie zamienisz.

    > Yanosik jest fajny na trasy (radary/wypadki/kontrole ...) i jako taka mapa.
    > W duzym miescie, gdy masz coraz to bardziej rozbudowane wezly - Yanosik
    > bez asystenta pasa jest srednio pomocny.

    Nawigacje ma istotnie mierna ... ale ma.
    Ciekawe kiedy ceny podniosa.

    J.