  • Data: 2017-12-19 18:43:16
    Temat: Re: Google Maps a Naviexpert
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Tue, 19 Dec 2017 15:00:09 +0100, w
    <5a391b6c$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Górki mają to do siebie, że jednej strony są bardziej.

    Ta wydaje mi sie ze jest bardziej wlasnie od strony
    Dobromierza/Wroclawia :-)

    Ale moze po prostu od tej strony zaden tir nie jechal w niedzielny
    wieczor.

    Az sie przygladalem - nigdzie tam nie ma znaku o nadmiernym
    spadku/wzniosie, wiec moze umiarkowane sa ... ale tirowi wiele nie
    trzeba.

    J.