-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gololedz w Poznaniu
Date: Tue, 21 Jan 2014 12:00:41 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 21
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <52dd1f82$0$2213$65785112@news.neostrada.pl>
<lbj7j5$j46$3@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lbjs23$ea9$5@node1.news.atman.pl>
<52dd9e60$0$2220$65785112@news.neostrada.pl>
<lbk774$ptu$1@node2.news.atman.pl>
<52dda5f9$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lbli1c$8er$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1390305641 26739 79.173.47.194 (21 Jan 2014 12:00:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jan 2014 12:00:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520385
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...
>>>> Nie chcę bronić taksówkarza, ale zwróć uwagę, że nie był tam
>>>> pierwszy, ani jedyny.
>>> No ale normalny człowiek to by już po akcji Corsy przestawił swoją
>>> furę.
>>
>> No ale jak przestawić, jak ruszyć nie mogli, a auta poruszały się
>> same?
>
> Można wyjść z pojazdu, poszukać skrzynki z piaskiem, przynieść
> w łapkach, posypać i spróbować nawet jeśli nie wyjazdu to przynajmniej
> ustawienia się do wjazdu tyłem lub przodem w celu zmniejszenia
> uszkodzeń jak zjawi się tam kolejny pacjent.
> Ale do tego trzeba najpierw samemu pomyśleć a potem coś samemu
> zrobić co dla wielu jest za skomplikowane.
Ano, jeżeli oni tam siedzieli w tych samochodach dłuzszy czas to pewnie ze
tak.
Ja bym zrobił jeszcze coś innego - wyszedł i ewentualnym chetnym do
skrecenia pokazywałbym, zeby tego nie robili.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.14 13:00 Budzik
- 21.01.14 14:43 WOJO
- 21.01.14 14:50 WOJO
- 21.01.14 17:10 Cavallino
- 21.01.14 18:48 Shrek
- 21.01.14 19:09 WOJO
- 21.01.14 19:24 Shrek
- 21.01.14 20:59 Irokez
- 21.01.14 21:36 RadoslawF
- 21.01.14 22:07 anacron
- 21.01.14 22:59 John Kołalsky
- 21.01.14 23:33 mk4
- 22.01.14 10:52 RadoslawF
- 22.01.14 19:52 John Kołalsky
- 22.01.14 21:10 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=