  • Data: 2014-01-21 21:36:50
    Temat: Re: Gololedz w Poznaniu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-21 11:43, Użytkownik WOJO napisał:
    > Ale żeś się rozpędził...
    > Gdzie niby ta skrzynka z pisakiem była?
    > I chciałbym Ciebie zobaczyć w tej sytuacji, jak wysiadasz z samochodu,
    > szukasz skrzynki z piaskiem, potem posypujesz jezdnię i wyjeżdżasz.
    > Oczywiście wszystko w mgnieniu oka, bo Ty kozak jesteś i wszystko pewnie
    > zrobiłbyś zanim pojawiła się Corsa, nie mówiąc o Nissanie.
    > Nie zarzucaj innym braku myślenia, bo obawiam się, że bardzo podobnie
    > byś się zachował.
    > No chyba, że jeździsz piaskarką, ale obawiam się, że nawet wtedy
    > zabrakłoby Ci czasu na manewry.

    Ten stuknięty w drzwi stał tam trochę i nic nie robił.
    A mógł.
    Po prostu ludzie zamiast myśleć samodzielnie czekają na
    innych lub na cud, co gorsza są tak pewni swoich decyzji
    że tak jak ty ośmieszają się insynuacją że inni na pewno
    też by nic nie zrobili. Jest możliwe że nie znalazł bym na
    czas tego piasku, ale jest pewne że zamiast siedzieć i liczyć
    że nikt tam nie wpadnie próbował bym coś zrobić.
    I zrobić sam a nie np. dzwonić na Policję w nadziei
    że oni pomogą.