  • 21. Data: 2010-02-02 15:01:21
    Temat: Re: Golf iV
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    choczsz pisze:

    > Zona to studiowala i rowniez nie lapie moich zartow ;)

    Czesc z nas nadaza.

    KJ

  • 22. Data: 2010-02-02 15:01:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > mnie w Golfie czujesz sie 2x lepiej, wyglada 2x lepiej, psuje sie 2x
    > mniej, jezdzi 2x lepiej, gdyby hipotetycznie sie popsul, to naprawisz
    > go 2x taniej i 2x szybciej. Jakosc materialow jest 2 x lepsza.
    > Sasiedzi beda zazdroscic 2 x bardziej a laski beda leciec od 8,5 do
    > 10 x czesciej.
    > Poza tym malo traci na wartosci.
    > Inny 12-letni kompakt po 3 latach straci 50% swojej ceny, a Golf tylko
    > 25% (wiadomo: straci 2 x mniej)
    > Zatem zamiast kupic inny za 7000 i stracic na nim 3500, lepiej jest
    > wywalic na Golfa 14000 i stracic na tym 3500. Dwa razy lepiej.

    LOL
    Podobalo mi sie

  • 23. Data: 2010-02-02 15:16:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "choczsz" <z...@j...pl> wrote in message
    googlegroups.com...

    > Yhm...

    > Zona to studiowala i rowniez nie lapie moich zartow ;)

    Choszczu drogi, ja nie z tych, ktorzy ironii nie poznaja nawet, gdy zza
    krzaka w dupsko gryzie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-02-02 15:56:25
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    mateusx6 pisze:
    > No i wlasnie taki czlowiek jak ty ciagle podtrzymuje kult wokol dziadka
    > golfa iv. Swoja droga w polsce podniecaja sie ludzie golfem iv... zamiast
    > spojrzec tak jak przedmowca powiedzial na inne auta za ta cene i ktore sa 2x
    > lepsze :] Ciekawe, ja jezdzac do pracy teraz w okresie 'ostrej' zimy
    > widywalem na poboczu GLOWNIE samochody marki VW 3 i 4 generacji. To ci
    > dopiero ciekawostka...

    Zadbane golfy to faktycznie bardzo wytrzymałe samochody, w tym problem,
    że większość ma już 2-3razy kręcone liczniki więc nie mogą być
    bezproblemowe. Fakt faktem, że np punto po przejechaniu tyle co golf nie
    stałoby uszkodzone na poboczu, bo by na to pobocze nie dojechało,
    stałoby już dawno na złomie. Mity z czegoś się biorą i sporo prawdy w
    nich jest, natomiast na siłę kupowanie golfa bo to właśnie golf nie ma
    sensu.

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-02-02 16:00:57
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Czarek Daniluk pisze:
    > Jako ciekawostkę to Ci podam że mój MK3 odjeżdżał spod bloku w każde
    > mrozy ;P
    > Nie odpalał tak jak przy -5 czy +5 z jednego przekręcenia a ze 3-4 razy
    > rozrusznik musiał obrócić wałem.
    >
    > Stare 13 letnie TDI ;P powiedz to tym którzy mają benzyniaki i jechali
    > KM do pracy.

    Powiem tak obecnie mam punto II 1.9 JTD ale jak spoglądam na niektóre
    rozwiązania fiata to mam ochotę wrócić do mk3 1.9TDI więcej
    miejsca,mniej problemów z korozją (tak tak w punto występuje i to
    często) no i nie ma takiej jazdy jak chce się sprzęgło wymienić.
    Kult VW będzie panował do momentu kiedy nie znikną z dróg starsze
    generacje te nowe to już samo badziewie, ani lepsze ani gorsze od
    przytaczanego tu kulawego fiata który od zawsze udaje, że poprawia
    jakość wcale tego nie robiąc. Nie zmienia to faktu,ze lubię swoje punto
    ale gdy znajdę zadbane mk3 nawet z przebiegiem 600tyś to kupię :)

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-02-02 18:59:16
    Od: Jaro <s...@a...de>

    Witam,

    Cena jest w euro bo i on i ja zarabiany w euro i mieszkamy w kraju gdzie
    waluta tego kraju jest euro.

    Poza tym nie ma problemu ze sprowadzaniem do Polski i dodatkowymi
    kosztami, bo i nie bedzie nigdzie sprowadzany. Znajomy przyjezdza nim do
    pracy, ja kupuje, i wyjezdzam samochodem do domu.

    Poza tym dziekuje wszystkim za pomocne wypowiedzi (no moze te ostatnie
    to juz nie bardzo na temat:). Zapytam sie jeszcze jednego znajomego i
    jezeli nie bedzie mial zastrzezen to kupuje autko :)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za pomoc.
    Jaro

    On 2/2/10 8:22 AM, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "Jaro"<s...@a...de> napisał w wiadomości
    e.net...

  • 27. Data: 2010-02-02 19:01:32
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > jakość wcale tego nie robiąc. Nie zmienia to faktu,ze lubię swoje punto
    > ale gdy znajdę zadbane mk3 nawet z przebiegiem 600tyś to kupię :)

    przy tym przebiegu bez szans

    MAciej

  • 28. Data: 2010-02-02 22:16:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > miejsca,mniej problemów z korozją (tak tak w punto występuje i to
    > często) no i nie ma takiej jazdy jak chce się sprzęgło wymienić.

    Ale czego się spodziewałeś? Punto to klasa B. W Golfie 3 TDI jest
    zdecydowanie więcej miejsca pod maską niż w Punto, do którego ktoś
    wpakował 1.9JTD.
    Korozja, korozją - ja w tym temacie będę zawsze gloryfikował francuską
    technikę (i niektóre Audi i inne aluminiowe wynalazki ;)).

> [...]
    > generacje te nowe to już samo badziewie, ani lepsze ani gorsze od
    > przytaczanego tu kulawego fiata który od zawsze udaje, że poprawia

    Nie przesadzaj. Nowe Bravo, Grande Punto i inne nowe modele to już nie
    to samo co stare. IMHO Punto 2 już było lekkim przełomem w stosunku do
    poprzedników.

    > Nie zmienia to faktu,ze lubię swoje punto
    > ale gdy znajdę zadbane mk3 nawet z przebiegiem 600tyś to kupię :)

    Nie znajdziesz. Chyba, że za chorą cenę. Chociażby z racji pożądania
    marki i późniejszego podejścia wielu użytkowników.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 29. Data: 2010-02-03 17:29:22
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    Jaro pisze:
    > Witam,
    >
    > Przymierzam sie do zakupu golfa IV:
    >
    > Oto co o nim wiem:
    >
    > Golf IV Highline
    > 3 drzwiowy
    > Prod: 08/1998
    > 1.6l 75kw/101PS (benzyna)
    > 199000 km

    Co do ceny, to się nie wypowiem, ale odradzam zakup tego szmelcu. Pije
    toto jak smok, słaby, psuje się jak stary maluch i do tego rdzewieje.
    Przynajmniej mojemu sąsiadowi, a ma o rok młodszego z tym samym
    silnikiem. Po podobnym przebiegu wymagał wymiany pierścieni i zaworów.
    Klima nie działa, elektryczne podnośniki psują się co kilka miesięcy
    (takie szajsowate plastiki), deska skrzypi, progi rdzewieją, właściwie
    tylko tapicerka (welur) nadal wygląda dobrze.

    Może Twój będzie lepszy.