    From: krzysiek82 <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf iV
    Date: Tue, 02 Feb 2010 16:00:57 +0100

    Czarek Daniluk pisze:
    > Jako ciekawostkę to Ci podam że mój MK3 odjeżdżał spod bloku w każde
    > mrozy ;P
    > Nie odpalał tak jak przy -5 czy +5 z jednego przekręcenia a ze 3-4 razy
    > rozrusznik musiał obrócić wałem.
    >
    > Stare 13 letnie TDI ;P powiedz to tym którzy mają benzyniaki i jechali
    > KM do pracy.

    Powiem tak obecnie mam punto II 1.9 JTD ale jak spoglądam na niektóre
    rozwiązania fiata to mam ochotę wrócić do mk3 1.9TDI więcej
    miejsca,mniej problemów z korozją (tak tak w punto występuje i to
    często) no i nie ma takiej jazdy jak chce się sprzęgło wymienić.
    Kult VW będzie panował do momentu kiedy nie znikną z dróg starsze
    generacje te nowe to już samo badziewie, ani lepsze ani gorsze od
    przytaczanego tu kulawego fiata który od zawsze udaje, że poprawia
    jakość wcale tego nie robiąc. Nie zmienia to faktu,ze lubię swoje punto
    ale gdy znajdę zadbane mk3 nawet z przebiegiem 600tyś to kupię :)

    --
    krzysiek82