    From: krzysiek82 <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Golf iV
    Date: Tue, 02 Feb 2010 15:56:25 +0100

    mateusx6 pisze:
    > No i wlasnie taki czlowiek jak ty ciagle podtrzymuje kult wokol dziadka
    > golfa iv. Swoja droga w polsce podniecaja sie ludzie golfem iv... zamiast
    > spojrzec tak jak przedmowca powiedzial na inne auta za ta cene i ktore sa 2x
    > lepsze :] Ciekawe, ja jezdzac do pracy teraz w okresie 'ostrej' zimy
    > widywalem na poboczu GLOWNIE samochody marki VW 3 i 4 generacji. To ci
    > dopiero ciekawostka...

    Zadbane golfy to faktycznie bardzo wytrzymałe samochody, w tym problem,
    że większość ma już 2-3razy kręcone liczniki więc nie mogą być
    bezproblemowe. Fakt faktem, że np punto po przejechaniu tyle co golf nie
    stałoby uszkodzone na poboczu, bo by na to pobocze nie dojechało,
    stałoby już dawno na złomie. Mity z czegoś się biorą i sporo prawdy w
    nich jest, natomiast na siłę kupowanie golfa bo to właśnie golf nie ma
    sensu.

    --
    krzysiek82