  • Data: 2010-03-24 20:47:31
    Temat: Re: Godny następca Scenika
    Od: "kamilos" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hodpue$ij0$1@inews.gazeta.pl...

    > Przesadzasz, za 15k masz fajną foczkę z klimą i innymi duperelami. Silnik
    > TDDI 90KM bierze 5-6l ropy.

    No właśnie gdzieś czytałem, że silnika TDDi nikt nie chce się dotnkąć, nawet
    niektóre ASO... tylko nie pamiętam dokładnie o jaki problem z tym silnikiem
    chodziło. A co do kosztowności napraw miałem na myśli np. wymianę sprzęgła -
    znajomy w 1.8 TDCi wymieniał sprzęgło, koło dwumasowe i jeszcze jakąś
    pierdołę i zostawił u mechanika dobre kilka tysięcy.

    Pozdrawiam
    KJ