  • 1. Data: 2009-09-30 16:56:45
    Temat: Godny następca A75
    Od: rendziq <r...@g...com>

    Witam,

    Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Canona PowerShot A75, a
    teraz jestem nieszczęśliwym posiadaczem zwłok w/w. Jako, że od zakupu
    nie interesowałem się zupełnie tematem, nie mam pojęcia co warto teraz
    kupić. Wymagań nie mam dużych - jakiś większy zoom niż był (3x),
    fajnie by było, jakby był na paluszki (AA), ale nie koniecznie (a może
    nie ma sensu?), fajnie by było, jakby był na CF, ale na ile się
    zdążyłem zorientować, to niewykonalne. Wydać chcę tak 1500, ale jak
    coś trochę droższego jest dużo lepsze, to też chętnie się dowiem.

  • 2. Data: 2009-09-30 17:00:11
    Temat: Re: Godny następca A75
    Od: BagMan <b...@p...fm>

    rendziq pisze:
> [...]
    > zdążyłem zorientować, to niewykonalne. Wydać chcę tak 1500, ale jak
    > coś trochę droższego jest dużo lepsze, to też chętnie się dowiem.

    a co kolega powie na Canon SX20 IS, właśnie od wczoraj go używam i jak
    na razie jestem bardzo zadowolony. Przesiadłem się z wysłużonego A60.
    W proline można go kupić za nie całe 1500zł.

    pozdrawiam

    BagMan

  • 3. Data: 2009-09-30 19:39:59
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "rendziq" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    ---

    Miałem tak samo i kupiłem sobie następnego a75 na alledrogo, z nowymi
    bebechami, za 130 PLN - jeżeli aparat Ci pasuje to może rzuć okiem w stronę
    używek.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2009-09-30 19:51:06
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    Miałem ten sam problem, dodam do dzisiaj nie rozwiązany.
    Dodam, że jeśli coś kupisz będzie ci pwwnie brakowało:
    - czterech baterii dzięki którym szybko ładuje się lampa
    - opcji fotografowania ruchomych obiektów (mam dzieci)
    Reszta jest już osiągalana w nowoczesnych sprzętach :-)

  • 5. Data: 2009-09-30 21:41:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    rendziq <r...@g...com> writes:

> [...]
    > zdążyłem zorientować, to niewykonalne. Wydać chcę tak 1500, ale jak
    > coś trochę droższego jest dużo lepsze, to też chętnie się dowiem.

    SX120IS - na dwa paluszki (dluzej sie lampa laduje niestety) za circa
    800 zl, bez wizjera (nie wiem, czy ma to dla ciebie znaczenie)
    SX200IS - na wlasna baterie, dluzszy zoom, wiecej piksli, filmy HD,
    circa 1050 zl

    Reszte wydaj na alkohol lub inne rozrywki.

    MJ

  • 6. Data: 2009-10-01 15:18:28
    Od: "Orka" <o...@o...pl>

    Użytkownik "BagMan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > razie jestem bardzo zadowolony. Przesiadłem się z wysłużonego A60.
    > W proline można go kupić za nie całe 1500zł.

    A ja zamieniłam A60 na SX200, jest dużo mniejszy niż SX20 :))) Bardzo sobie
    chwalę. W bardzo drogim sklepie internetowym cyfrowe.pl obecnie 1099 zł.