    From: rendziq <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Godny następca A75
    Date: Wed, 30 Sep 2009 09:56:45 -0700 (PDT)

    Witam,

    Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Canona PowerShot A75, a
    teraz jestem nieszczęśliwym posiadaczem zwłok w/w. Jako, że od zakupu
    nie interesowałem się zupełnie tematem, nie mam pojęcia co warto teraz
    kupić. Wymagań nie mam dużych - jakiś większy zoom niż był (3x),
    fajnie by było, jakby był na paluszki (AA), ale nie koniecznie (a może
    nie ma sensu?), fajnie by było, jakby był na CF, ale na ile się
    zdążyłem zorientować, to niewykonalne. Wydać chcę tak 1500, ale jak
    coś trochę droższego jest dużo lepsze, to też chętnie się dowiem.