  • 1. Data: 2009-09-30 09:12:05
    Temat: Amatorstwo, nieostre zdjecia sygnowane AFP ?
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Ano zobaczcie jaka galerie Onet nam dzisiaj proponuje:
    http://wiadomosci.onet.pl/132246,21,0,pokaz.html

    Dojechalem do polowy galerii, dalej nie bylem w stanie takiego mydla
    ogladac. Trzeba miec naprawde talent, zeby wypuscic tak sp...rdolone zdjecia
    ! Autor niech czym precej schowa sie pod ziemie, caly fotoreportaz sygnowany
    przez AFP (!), niech leci do serwisu na regulacje albo naprawe
    body/obiektywu itd. W glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na
    portalu. Troche checi i komorka lepiej by to wyszlo, serio !

    Wkurzony Adameck

  • 2. Data: 2009-09-30 09:28:29
    Temat: Re: Amatorstwo, nieostre zdjecia sygnowane AFP ?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Adameck" napisał
> [...]
    > body/obiektywu itd. W glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na
    > portalu. Troche checi i komorka lepiej by to wyszlo, serio !

    To pewnie wynik całej serii skalowania - w dół, w górę i ponowna kompresja x
    razy. Wątpię aby taki szajs wyszedł komukolwiek z aparatu.

    > Wkurzony Adameck

    To po co Onet oglądasz ; ) ?

    adam

  • 3. Data: 2009-09-30 09:31:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > body/obiektywu itd. W glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na
    > portalu. Troche checi i komorka lepiej by to wyszlo, serio !

    Ale to pewnie resizing bez resamplingu zrobiony, albo coś podobnego, bo nie
    wierzę, żeby ktoś robił fotoreportaż pinholem ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2009-09-30 09:58:34
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

> [...]
    > glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na portalu. Troche checi i

    Czy mi się wydaje, czy na niektórych zdjęciach są białe pixele w
    niedoświetlonych miejscach?
    Może te zdjęcia to zrzut ekranu z jakiegoś programu do obróbki?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-09-30 10:08:49
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Adameck pisze:
> [...]
    > body/obiektywu itd. W glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na
    > portalu. Troche checi i komorka lepiej by to wyszlo, serio !

    Te zdjęcia robił pewnie jakiś strażnik swoim kompaktem, a resztę
    załatwił Onet. Tam np. przeskalowanie zdjęcia bez zachowania proporcji
    to norma.

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-09-30 10:20:16
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > body/obiektywu itd. W glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na
    > portalu. Troche checi i komorka lepiej by to wyszlo, serio !

    heh, na onecie zawsze w owych galeriach sa nieostre zdjecia, zaczynam
    podejrzewac, ze to celowe dzialanie

    ale fakt, ta galeria przebija wszystkie ich dotychczasowe dokonania pod
    wzgledem rozmycia

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 7. Data: 2009-09-30 10:43:19
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 30 Wrz, 11:12, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > body/obiektywu itd. W glowie sie nie miesci, ze takie g...wno umiescili na
    > portalu. Troche checi i komorka lepiej by to wyszlo, serio !

    No i co z tego, że nieostre?
    Lepsze nieostre niż żadne.

  • 8. Data: 2009-09-30 19:13:41
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > heh, na onecie zawsze w owych galeriach sa nieostre zdjecia, zaczynam
    > podejrzewac, ze to celowe dzialanie

    Prawda - oni tak maja od dawna.
    Sensu i logiki tu nie ma, ale ostre przeskalowanie w dol i w gore oraz zapisane
    w duzym pliku korzysci nie przynosi ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327