eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4Re: Goclever Quantum4
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Goclever Quantum4
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <la13nf$hsf$1@node2.news.atman.pl>
    <52c41617$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>
    <la1bq9$t9f$2@news.dialog.net.pl> <8...@l...institute.com>
    <1aixk9h5kh7lv$.ucm9wpx2trsw.dlg@40tude.net>
    <p...@l...institute.com>
    <1fcff0itzddeb$.10nltfg9qbnd1.dlg@40tude.net>
    <1u78fhyuaw4n6$.dlg@lepper.institute.com>
    <16xpt7lq8yo9e$.1b4h2zo3docky.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <1...@4...net>
    <52c47e92$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gn0xcip2gfqw$.17h39293bx7rx$.dlg@40tude.net>
    <52c497c5$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 2 Jan 2014 22:39:23 +0100
    Message-ID: <2...@4...net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1388698761 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2175 82.143.187.50:58750
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2556
    X-Received-Body-CRC: 1763607000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052207
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 23:33:41 +0100, Chris napisał(a):
    > W dniu 2014-01-01 22:15, J.F. pisze:
    >> Dnia Wed, 01 Jan 2014 21:46:09 +0100, Chris napisał(a):
    >>> W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:
    >>>> Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    >>>> niezgodnosc sprzedawcy.
    >>> Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    >>> naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.
    >>
    >> Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
    >> Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.
    >> Wiec co lepiej ?
    >
    > Ale ustawa definiuje tylko termin czy reklamacja jest uwzględniona czy
    > nie, po 14 dnia powiedzą że uwzględniona ale proszę czekać xxx dni aż
    > wróci z serwisu bo nie mają części albo sztuki na wymianę.

    Ale sprzedawca pewnie ma lepsze rzeczy do roboty niz pilnowac terminow
    i sprawdzac stan naprawy. Serwis odesle szybko to powiadomi klienta.
    Serwis nie odesle to klient powinien przeczekac pietnasty dzien i ma
    sprzedawce na widelcu :-)
    A jak nawet dopilnuje i napisze ... to powinien napisac ze reklamcja
    uznana tylko naprawa dluzej potrwa. A serwis moze miesiac zwlekac i
    odrzucic.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: