eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGoclever Quantum4Re: Goclever Quantum4
  • Data: 2014-01-02 22:39:23
    Temat: Re: Goclever Quantum4
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 23:33:41 +0100, Chris napisał(a):
    > W dniu 2014-01-01 22:15, J.F. pisze:
    >> Dnia Wed, 01 Jan 2014 21:46:09 +0100, Chris napisał(a):
    >>> W dniu 2014-01-01 21:33, J.F. pisze:
    >>>> Wiec jak to nie jest NBD naprawa u klienta - to IMO lepiej zglosic
    >>>> niezgodnosc sprzedawcy.
    >>> Czemu lepiej z ustawy ? skoro i tak sklep wyśle to do serwisu a na
    >>> naprawę/wymianę będziesz czekał często dłużej niż z serwisu producenta.
    >>
    >> Jak serwis naprawi szybko, to stracisz ze dwa dni.
    >> Jak sie bedzie ociagal, to mozesz zyskac pare tygodni.
    >> Wiec co lepiej ?
    >
    > Ale ustawa definiuje tylko termin czy reklamacja jest uwzględniona czy
    > nie, po 14 dnia powiedzą że uwzględniona ale proszę czekać xxx dni aż
    > wróci z serwisu bo nie mają części albo sztuki na wymianę.

    Ale sprzedawca pewnie ma lepsze rzeczy do roboty niz pilnowac terminow
    i sprawdzac stan naprawy. Serwis odesle szybko to powiadomi klienta.
    Serwis nie odesle to klient powinien przeczekac pietnasty dzien i ma
    sprzedawce na widelcu :-)
    A jak nawet dopilnuje i napisze ... to powinien napisac ze reklamcja
    uznana tylko naprawa dluzej potrwa. A serwis moze miesiac zwlekac i
    odrzucic.


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: