  • Data: 2014-01-03 20:52:08
    Temat: Re: Goclever Quantum4
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko moja prywatna interpretacja,
    w założeniach, miało to tak wyglądać, że producent odpowiada za
    działanie produktu, a sprzedawca odpowiada za sprzedaż, czyli błędne
    doradztwo, wprowadzanie w błąd itp. niestety gwarancja stała się
    nieobowiązkowa, rękojmia zniknęła, sklep internetowy, supermatket niema
    sprzedawcy, więc..... Więc mamy gwarancje i "niezgodność" które się
    nakładają i robią wodę z mózgu ludziom. Jak oddajesz wadliwy produkt na
    ladę facetowi który przy tobie opisuje na kartce wady - jest spoko. jak
    ten sam produkt wysyłasz pocztą... może się potłuc, może mieć ślady
    zalania, zerwane plomby.... Rzecznik praw konsumenta zawsze jest po
    stronie klienta - nawet jak na 99% niema racji. czy sąd też? nie
    sprawdzałem. Druga sprawa. Na niezgodność towaru z umową można się
    powołać jeśli umowa istnieje. jasne że odkurzacz ma działać i basta. Ale
    juz karta graficzna może wymagać montażu przez wykwalifikowany personel
    - taka umowa. nie podoba Ci się - nie kupuj!
    ToMasz