    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Date: Sat, 02 Jul 2011 08:53:52 +0200

    On Fri, 1 Jul 2011 18:54:36 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J.F,
    >Taaaaaa....

    Wolisz Berliner Ring ?
    50km srednicy, czy moze boku, bo to troche kwadrat przypomina.

    >Moje dziecko mnie w maliny wpuściło z tą "środmiejską" - od A4
    >mieliśmy dojechać w okolice Na Szańcach. Kazał jechac obwodnicą a mi
    >poczucie kierunku wrzeszczy, że jedziemy zupełnie źle. Aż się z nim
    >pokłóciłem o to. Potem sprawdziłem - 11km różnicy w porównaniu z tym,
    >jakbym pojechał normalnie - Ślężną itd.

    Chyba nie ma az tyle. Jak dokladnie jedziesz "normalnie", a jak
    pojechales teraz ?

    Poza tym chyba jakos dziwnie cie wyprowadzil .. skad on te trase
    wytrzasnal ?
    A moze i nie az tak bardzo dziwnie, to niemal "pod drugiej stronie
    miasta" od Bielan liczac, wiec cie skierowal na
    obwodnice srodka miasta :-)

    Ty sie ciesz ze nie wymyslil wjazdu od Wroclaw-wschod :-)
    No i uwazaj na Klecinskiej, bo czasem stoja i susza.
    A od jutra uwaga na zaparkowane skody.

    J.