  • Data: 2011-07-01 19:54:47
    Temat: Re: Gniezno - Karpacz - którędy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w
    >Tak mówili ludzie na CB, korek zaczynał się w połowie Milenijnego
    >więc jest to możliwe.

    DO polowy mostu to tam jest codziennie rano, i watpie zeby ludzie
    godzine czekali, bo by przez centrum pojechali.
    Podejrzewam ze raczej 15 minut.

    >Na Strzegomskiej raczej nie ma powodu, przez Milenijny jechałem nie
    >raz, zazwyczaj bez stresu, więc obstawiam że ten burdel to przez
    >przebudowy na Lotniczej czy jak toto koło DH Astra się zwie.

    Na Strzegomskiej byl regularny korek od 10 lat.
    Choc ostatnio sie zmniejszyl, co jest dosc dziwne - czyzby ta
    autostrada troche rozladowala, czy jednak drobna przebudowa
    strzegomskiej ?

    >Jako łącznik z A8 do estakady wystarczy mi to co jest. ;-)

    Obawiam sie ze malo, ale na razie jakby starczal, a otwarcie AOW juz
    chyba niedaleko :-)

    J.