  • Data: 2011-03-20 21:24:11
    Temat: Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibdco612gisg3ia7kd7knkf7k7ui02rpo2@4ax.com...

    > Ale to w sumie zadna roznica czy zaplacicie 50 zl minimum, czy 51 zl
    > za przygotowanie i wykonanie :-)
    >

    > No bo wiesz - trzeba pomyslec, pokombinowac, przymierzyc sie .. i
    > uczciwie policzyc po 100zl/h ..

    No i wszystko w porządku. Zapłacę. Tylko o tych kosztach wykonawca powinien
    informować wcześniej. A nie wydzierać z niego takie tajne informacje. Kilka
    razy się nadziałem "bo musiałem maszynę przezbroić" "a bo myślałem że będzie
    więcej" "bo nie wiedziałem ile wyjdzie" itp. :) Wydaje się, że firma robiąca
    dla amatorów jakąś prostą mechanikę miała by spore wzięcie :) Panowie! Jest
    nisza! :)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)