    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 14 Jul 2017 01:05:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 14 lipca 2017 08:32:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Nie są ceramiczne.

    > Ano... :-) Wziął się i się zabił...

    > Nie, tarcza od strony gdzie był zjechany do zera klocek jest w prawidłowym
    > kolorze stali. Od drugiej strony ma glazurę w ciemnym kolorze takim
    > czarnawym, spalonym.

    A widzisz, to może jest po prostu przegrzana?
    Bo jak stal sie nagrzeje za bardzo to ciemnieje, taka fioletowa ciemno granatowa sie
    robi.
    Zazwyczaj wtedy ma też tendencje do krzywienia sie ale to niekoniecznie reguła.
    Ale raczej dalej jest tak samo cierna...

    Jak przelecisz papierem to relatywnie szybko sie zetrze