  • Data: 2017-07-14 10:48:27
    Temat: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ok98qs$keb$...@d...me...
    >No i niestety nie przekonamy się czy te kółka usuwają glazurę, bo
    >właśnie otworzyłem drugie koło i już nagle nie mam problemu z glazurą
    >:-))

    Internet sugeruje, ze papier scierny powinien wystarczyc, moze
    przetrzyj polowe, zanim tarcze przyjda :-)

    Internet twierdzi, ze to jest z klockow, przegrzanych klockow ...
    czyli musialo byc na dlugo przed zardzewieniem.
    No chyba, ze tak ambitnie ostatnio czysciles klockami :-)

    >Znalazłem całkowicie zdarty klocek wewnętrzny (od strony tłoczka)
    >który zaorał pięknie tą wentylowaną tarczę od wewnętrznej strony

    To go przeloz na zewnatrz i pozwol zdrapac glazure :-)

    Nawiasem mowiac - to sugeruje, ze prowadnice od dawna nie pracuja, i
    moze z tego wynikac slabe hamowanie.
    (ale tylko na jedno kolo jak rozumiem ... chyba, ze wszedzie nie
    pracuja :-))

    >tak, że ta tafla wewnętrzna jest mniej więcej połowę grubości tafli
    >zewnętrznej :-) Zmartwienie zniknęło: wymieniam tarcze na 100%.

    Eee, nie warto.
    Pol dobre !

    A ile chcesz jeszcze nim pojezdzic ? :-)

    J.