-
Data: 2017-07-15 15:18:38
Temat: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:59688564$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:ok98qs$keb$...@d...me...
>>No i niestety nie przekonamy się czy te kółka usuwają glazurę, bo
>>właśnie otworzyłem drugie koło i już nagle nie mam problemu
>> z glazurą :-))
>
> Internet sugeruje, ze papier scierny powinien wystarczyc, moze przetrzyj
> polowe, zanim tarcze przyjda :-)
Spróbuję przejechać papierem, w sumie masz rację... to cenne
doświadczenie na wypadek gdybym coś takiego miał w Tesli ;-)
A tarcze już "przyszły" :-) Przyjechały ze mną wczoraj w drodze
z pracy do domu - kupione w sklepie z częściami koło mnie.
Razem z klockami wyposażonymi w "czujnik" zużycia (w postaci
kwałka drutu), wraz z gumowymi gniazdami dla pinów-prowadnic
zacisku, nowymi pinami i gumowym pierścieniem tłoczka zacisku
no i osłoną gumową tłoczka, plus dużą butelką Prestone DOT-4
i dwiema puszkami mocnego rozpuszczalnika w spray'u na dokładkę:
https://www.oreillyauto.com/detail/brakebest-select-
drum-rotor-hub-2924/brake-systems-16456/brake-drums-
rotors-16509/brake-rotor-11306/brake-rotor/980231rgs
/2545785/
https://www.oreillyauto.com/detail/brakebest-select-
brake-pads-4469/brake-systems-16456/brake-pads-shoes
-16515/brake-pads-12845/brake-pad/sm840/4549082/
https://www.oreillyauto.com/detail/brakebest-hardwar
e---hydraulics-2968/brake-systems-16456/brake-pads-s
hoes-16515/brake-caliper-bolt-pin-11261/guide-pin-bo
ot-kit/16113/2558176/
https://www.oreillyauto.com/detail/brakebest-hardwar
e---hydraulics-2968/brake-systems-16456/brake-pads-s
hoes-16515/brake-caliper-bolt-pin-11261/guide-pin/h5
025/2559387/
Tu mnie trochę martwi ten czerwony "Threadstopper" na gwintach...
https://www.oreillyauto.com/detail/brakebest-hardwar
e---hydraulics-2968/brake-systems-16456/brake-hydrau
lics-16513/brake-caliper-repair-kit-11264/repair-kit
/15220/2557890/
https://www.oreillyauto.com/detail/prestone-4666/che
micals---fluids-16461/brakes-16516/brake-fluid-17733
/brake-fluid/as801y/4666578/
https://www.oreillyauto.com/detail/crc-industries-br
akleen-3330/chemicals---fluids-16461/brakes-16516/br
ake-cleaner-17734/brake-parts-cleaner/05089/4176070/
Razem, za sam przód, mam $184.50 brutto w plecy...
Z tylnymi jakie będę robił w przyszły weekend pewnie wyjdzie
1/2 ceny zakupu Passata!! ;-)
> Internet twierdzi, ze to jest z klockow, przegrzanych klockow ... czyli
> musialo byc na dlugo przed zardzewieniem.
> No chyba, ze tak ambitnie ostatnio czysciles klockami :-)
Biorąc pod uwagę, że jeden klocek w lewym kole jest zdarty aż do
nitów (ten przy tłoczku w zacisku) a klocek po przeciwnej stronie
tarczy jest w połowie niezużyty to faktycznie już dawno temu się
to musiało skaszanić koledze i po prostu nie zadbał...
Piny, prowadnice mogły stracić smar lub zatarł się sam tłoczek
w cylindrze ale dało się go wepchnąć do cylindra, więc nie jest
tak źle - chyba się za to dziś zabiorę, powinno tu wystarczyć
przetrzeć cylinder i tłoczek wełną stalową i będzie znów jak nowe! ;-)
>>Znalazłem całkowicie zdarty klocek wewnętrzny (od strony tłoczka)
>>który zaorał pięknie tą wentylowaną tarczę od wewnętrznej strony
>
> To go przeloz na zewnatrz i pozwol zdrapac glazure :-)
Nie da się, nie są symetryczne.
> Nawiasem mowiac - to sugeruje, ze prowadnice od dawna
> nie pracuja, i moze z tego wynikac slabe hamowanie.
Tak samo pomyślałem.
> (ale tylko na jedno kolo jak rozumiem ... chyba, ze wszedzie nie pracuja
> :-))
Tyłów nie otwierałem jeszcze, więc nie wiem co tam się dzieje,
ale sądząc po rdzawym pyle na felgach tam też klocki orają po
tarczach i też będą i klocki i tarcze do wymiany...
Czyli miałbyś 3 hamulce zdarte do nitów i jeden prawy z przodu
niezapylony rdzą, klocki jeszcze dobre ale obie strony tarczy
i klocków mocno pokryte glazurą.
>>tak, że ta tafla wewnętrzna jest mniej więcej połowę grubości tafli
>>zewnętrznej :-) Zmartwienie zniknęło: wymieniam tarcze na 100%.
>
> Eee, nie warto.
> Pol dobre !
>
> A ile chcesz jeszcze nim pojezdzic ? :-)
Nie myślę w takich kategoriach aby naprawiać "na 2 miesiące"
albo "na 2 lata". Jak już poświęcam całe sobotnie przedpołudnie
to ma być naprawione tak jak tylko umiem to zrobić najlepiej.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.07.17 15:19 Pszemol
- 15.07.17 15:20 Pszemol
- 15.07.17 15:25 Pszemol
- 15.07.17 15:36 Pszemol
- 15.07.17 15:41 Pszemol
- 15.07.17 20:45 laisar
- 15.07.17 22:40 LordBluzg(R)
- 16.07.17 00:13 Pszemol
- 16.07.17 00:38 Adam
- 16.07.17 01:13 Pszemol
- 16.07.17 01:15 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:20 Zenek Kapelinder
- 16.07.17 01:22 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:39 LordBluzg(R)
- 16.07.17 01:41 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=