  • Data: 2010-12-14 09:38:43
    Temat: Re: Gierkówa wczoraj
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl> napisał w wiadomości
    news:4d0725c9$0$22800$65785112@news.neostrada.pl...

    > A po co łatać dziurę jakimś g...., korzystając z "technologii", która
    > charakteryzuje się tym, że po 2 godzinach o nałożenia g... w dziurę
    > większość tego g... służy do wybijania dziur w lakierze przejeżdżających
    > aut ? Po co wydawać na to, pewnie niemałe, pieniądze ??? Nie widziałem
    > jeszcze tak załatanej dziury, która by wytrzymała dłużej niż dzień-dwa...

    Bardzo mnie intryguje, jak "analizujesz dziury". Masz na to czas, sposób,
    czy tylko tak gadasz bo Cię ktoś zdenerwował?
    Ja kiedyś chciałem przypilnować, tak dla siebie, w podobnie opisany sposób
    łataną dziurę. Wydawało mi się też że w sposób niewłaściwy, ale były trzy
    i nie wiedziałem, czy łatana powtórnie była ta którą widziałem, czy całkiem
    inna
    Powiedz jak to robisz, też chciałbym przyobserwować.

    Artur(m)