  • 1. Data: 2012-02-11 23:01:53
    Temat: Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jadę sobie grzecznie z wsiawki dzisiaj do Wrocławia ... w
    Bełchatowie podczas toczenia się z małym gazem na 3 biegu
    komputer pokładowy wydaje z siebie pisk więc spoglądam na deskę
    ... a na desce mruga kontrolka świec żarowych i wyświetla się
    napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

    Jako, że skumałem tylko słowa ZAVADA jako "wada" ... a MOTORU
    zrozumiałem jako "silnik" przyjąłem, że "do DILNY" to rodzaj
    awarii jakiej poległ silnik. Zatrzymałem się od razu, bo wiem,
    że czasem można więcej szkód narobić, a że zarżnąłem parę diesli
    w życiu - postanowiłem się skonsultować. Nikt ze znajomych pod
    tel nie kumał tej treści. Zadzwoniłem do ASISTANCE SKODY - pani
    nie potrafiła nic powiedzieć, ale zaproponowała holowanie :) ...
    po czem wzięła numer telefonu i postanowiła sprawdzić "u
    techników" co to oznacza i oddzwonić w 15 minut ... po 15
    minutach było mi już tak mocno zimno, że zdecydowałem się
    wygrzebać komputer z dna bagaży.

    Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta
    DILNA to warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, że
    szlag trafił czujnik pedała hamulca i nie mam świateł stopu ...
    Wnerwić się można :) Mogliby jakimiś kontrolkami od świateł
    migać, czy to od ręcznego, czy jakimikolwiek ... ale nie -
    zasugerowali, że auto kaputt ;)

    Głupie zniemiecowane pepiki ...

  • 2. Data: 2012-02-12 01:51:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-02-11 23:01, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
> [...]
    > Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta DILNA to
    > warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, że szlag trafił czujnik

    Teraz poczekamy jeszcze jakieś 5 lat i programiści VW/Skoda dadzą radę
    wyświetlić *co* się popsuło. A za nastepne 5 lat dadzą radę włożyć do
    komputeraz 2 jezyki wybierane w locie. Boje się wymyslić jakie inne
    futurystyczne rzeczy się pojawią, moja wybraźnia jest zbyt ciasna...

  • 3. Data: 2012-02-12 06:50:57
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 01:51:44 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > komputeraz 2 jezyki wybierane w locie. Boje się wymyslić jakie inne
    > futurystyczne rzeczy się pojawią, moja wybraźnia jest zbyt ciasna...

    A to wszystko oczywiście za odpowiednią opłatą - jak to VAG bywa ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2012-02-12 06:53:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 23:01:53 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Głupie zniemiecowane pepiki ...

    Kupiliby w firmie u Ciebie "wypasioną" wersję auta to problemu by nie było
    - usłuszałbyś/zobaczyłbyś "HALT" i już. A tak masz podstawę tworzoną dla
    PH, to i producent się delikatnie mści ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2012-02-12 08:01:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)
    a że zarżnąłem parę diesli w życiu
    (ciach)

    A jak to zrobiłeś?

  • 6. Data: 2012-02-12 09:39:08
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > ... a na desce mruga kontrolka świec żarowych i wyświetla się napis
    > "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

    dlaczego nie zmienisz w opcjach na angielski?

  • 7. Data: 2012-02-12 11:10:09
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    "Rafał \"SP\" Gil" w <news:jh6oh0$29q$1@node2.news.atman.pl>:

> [...]

    > awarii jakiej poległ silnik.
    [...]
    > Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta

    Nie chcieli straszyć na tym forum, ale dosłownie DILNA znaczy "skład złomu"

    ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-02-12 12:07:58
    Od: Tom <t...@s...com>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 23:01:53 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > ... a na desce mruga kontrolka świec żarowych i wyświetla się
    > napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

    Dosłownie: "awaria silnika, do warsztatu".

    Dnia Sun, 12 Feb 2012 11:10:09 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Nie chcieli straszyć na tym forum, ale dosłownie DILNA znaczy "skład złomu"
    >
    > ;-)

    Raczej dosłownie "warsztat".

  • 9. Data: 2012-02-12 14:30:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-02-12 08:01, megrims pisze:
    > W dniu 2012-02-11 23:01, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > (ciach)
    > a że zarżnąłem parę diesli w życiu
    > (ciach)
    > A jak to zrobiłeś?

    Silnikom 1.5 DCI i 1.9 DCI z niewiadomych przyczyn nie służy
    ciągła jazda A4 podczas kurewskich upałów (temp na tablicach
    powyżej 40 %) z obrotomierzem na poziomie 4 000 obrotów bez
    przerwy przez 2 h ;)

    Umierają w ten sam sposób : wypala się dziura w 4 cylindrze :)

  • 10. Data: 2012-02-12 15:59:13
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

> [...]
    > jakimiś kontrolkami od świateł migać, czy to od ręcznego, czy
    > jakimikolwiek ... ale nie - zasugerowali, że auto kaputt ;)

    Octavia I usterkę czujnika pedału hamulca sygnalizowała... mruganiem
    kontrolki świec żarowych :) (które to z resztą we własnym zakresie
    ojciec próbował naprawić), na szczęście kierowca jadący z tyłu zauważył
    że mruga mu ta kontrolka, a że pewnie bardzo dobrze znał VAG'a
    poinformował go o czym sygnalizuje :) (bez świateł stop zrobił jakieś
    150km, dopiero w większym mieście dowiedział się że nie ma, wcześniej
    sporo przejeździł po wsi 'do kościoła i z powrotem' i naprawiał świece
    żarowe :) - ale to z 10 lat temu było)

    Lukasz