  • Data: 2013-03-13 00:42:27
    Temat: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Od: Lort <b...@g...w.ua> szukaj wiadomości tego autora

    Kto: Marek Włodarz Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 13.03.2013, 00:02:59

    > 1. Większość z was uważa, że "pieszy winien". Nie. To wy siedzicie za
    > kierownicą tonowego pocisku. Nie pieszy. On nie ma szans. Wy macie
    > obudowę z klatki i jeszcze pasy i poduszki powietrzne. On tego nie ma.
    > Dlatego to WY macie uważać bardziej.

    Właśnie! A na niestrzeżonych przejazdach kolejowych bardziej powinien
    uważać maszynista. Ten to ma dopiero obudowę!

    > 2. Bycie okazjonalnym kierowcą i codziennym pieszym daje inną
    > perspektywę. Może wyjdźcie trochę z tych waszych "wież z kości
    > słoniowej" (pojazdów) i popróbujcie się przemieszczać po mieście na
    > piechotę? To jest zdrowsze :>

    Słuszna uwaga, spacer p. z dzieckiem jeszcze nikomu nie zaszkodził.
    http://www.mmsilesia.pl/248751/2010/4/14/

    > 3. Ewidentne złamanie jednego z najmocniejszych zakazów (omijania
    > samochodu, który przepuszcza pieszych) nie spotkało się tu z prawie
    > żadną negatywną reakcją - poza moją i może Izydora (jeśli dobrze
    > zrozumiałem to, co napisał). Znaczy - tak można? Taki wniosek mogę
    > wyciągnąć z waszych wypowiedzi.

    Nawet nie pytam o wnioski, które wyciągniesz z tej wypowiedzi.

    > Ale teraz zacznę się - w Belgii czy Holandii - przyglądać, czy aby nie
    > mają polskich tablic...

    Zmartwię cię: znam co najmniej 4 auta poruszające się na co dzień na
    tamtejszych blachach po Holandii, a których kierowcy są rdzennymi
    Polakami. Tak że koniec spokojnego spacerowania po ulicach zgniłego
    zachodu, śmierć może mieć różne tablice rejestracyjne. Ha!

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság