-
Data: 2013-03-13 11:25:35
Temat: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "MarekWłodarz" napisał w wiadomości
>Tak patrzę na ten wątek i podsumowuję...
>1. Większość z was uważa, że "pieszy winien". Nie. To wy siedzicie za
>kierownicą tonowego pocisku. Nie pieszy. On nie ma szans. Wy macie
>obudowę z klatki i jeszcze pasy i poduszki powietrzne. On tego nie
>ma.
>Dlatego to WY macie uważać bardziej.
My jedziemy 50 ( a po prawdzie to 80). My sie w miejscu nie
zatrzymamy.
A czasem po prostu czegos nie zobaczymy.
My mamy klatke. To pieszy ma uwazac. Zdrowszy od tego bedzie.
>2. Bycie okazjonalnym kierowcą i codziennym pieszym daje inną
>perspektywę. Może wyjdźcie trochę z tych waszych "wież z kości
>słoniowej" (pojazdów) i popróbujcie się przemieszczać po mieście na
>piechotę? To jest zdrowsze :>
Skoro zdrowsze, to w czym problem ? :-)
Idziesz, po chodniku, zblizasz sie do przejscia, zatrzymujesz sie
jeszcze na chodniku, ogladasz w lewo, w prawo, w lewo, i jak wszystkie
samochody daleko, to wchodzisz na przejscie i przechodzisz. Tak mnie
za mlodu uczyli i nic sie nie zmienilo ..
>3. Ewidentne złamanie jednego z najmocniejszych zakazów (omijania
>samochodu, który przepuszcza pieszych) nie spotkało się tu z prawie
>żadną negatywną reakcją
No bo wszyscy widza ze to nastapilo, i nad tym nie ma co deliberowac
:-)
>OK. Utwierdziliście mnie w moim dawno utrwalonym przekonaniu, że
>polskim kierowcom ufać NIE WOLNO.
>A to o tyle dziwne, że belgijskim, holenderskim czy japońskim jakoś
>ufam. I wiem, że jeśli stanę na krawężniku i pierwszy jadący samochód
>się zatrzyma, to mogę bezpiecznie przejść na drugą stronę, bo nie
>wyskoczy zza niego żaden wyścigowiec.
A mowisz o 4-ro pasowych drogach i przejsciach bez swiatel ?
I moze jeszcze poza godzinami korkow ?
Tam widac jest odpowiedni przepis, u nas nie ma ... i to akurat
popieram, ze to pieszy ma poczekac i przepuscic samochody, a nie
odwrotnie.
>Tam się to po prostu nie zdarza.
>Piszę o krajach, które znam.
Ja mam tez doswiadczenia sprzed lat z Anglii.
Tam sie np nie zdarza aby samochody przepuscily pieszego poza
przejsciem, a przynajmniej w jednym takim miejscu :-)
Widac sa wystarczajaco wk* na pieszych na przejsciach
A tak swoja droga - czy tam pieszy przed wkroczeniem na jezdnie ciagle
ma pierwszenstwo, czy juz to zmienili ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 11:25 Myjk
- 13.03.13 11:28 Myjk
- 13.03.13 11:45 J.F
- 13.03.13 11:54 J.F
- 13.03.13 11:52 Myjk
- 13.03.13 11:59 Artur Maśląg
- 13.03.13 11:57 Myjk
- 13.03.13 12:04 Artur Maśląg
- 13.03.13 12:02 Myjk
- 13.03.13 12:10 Artur Maśląg
- 13.03.13 12:05 Myjk
- 13.03.13 12:57 J.F
- 13.03.13 11:54 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 12:09 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 12:17 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=