  • Data: 2024-06-26 12:44:07
    Temat: Re: Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 12:29, Piotr Gałka pisze:

    > Może już o tym pisałem - zdarzyło mi się (nie tak dawno) rozmawiać z
    > profesorem z akademii muzycznej.
    > On mówił, że widzi dźwięki jako kolory i do pewnego wieku myślał, że
    > wszyscy tak mają. Jak mu w orkiestrze jakieś jedne skrzypce fałszują to
    > wcześniej widzi w tamtym rejonie linię o złym kolorze niż usłyszy
    > fałszywy dźwięk.

    Coś w tym jest, bo mam podobnie, w sensie, że dźwięk E jest dla mnie tak
    samo rozpoznawalny jak kolor "żółty" dla normalnego widza (daltonistów
    pomijam) O! Daltonista nie rozróżnia kolorów w takim samym sensie, jak
    osoba, która nie ma słuchu absolutnego, nie rozróżnia dźwięków :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>