    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Generacja N-kana?owego dzwi?ku na 1-bicie.
    Date: Mon, 06 Dec 2010 17:53:35 +0100

    W dniu 2010-12-06 01:57, Michoo pisze:
    > NIE robiłem jeszcze nic takiego, więc to tylko moje przemyślenia.

    > c) w teorii sygnałów poszukać co się dostaje z sumy sygnałów w
    > dziedzinie częstotliwości - powinna być operacja, która przy założeniu
    > jednakowych warunków początkowych da Ci chwilową częstotliwość - potem
    > tą częstotliwość już normalnie wygrywasz.

    Dzieki za odwolanie do teorii sygnalow. jednak nie wszyscy koduja
    szybciej niz czytaja.

    Jednobitowa była/jest modulacja delta, z tym ze trzeba "zapieprzac" N
    razy szybciej od gornej granicy pasma. Zerkam na wikipedia, akurat tam
    to jest podane w wyzszej matematyce, a zasada jest prosta: jestesmy
    ponizej zalozonego ksztaltu (np.sinusa), dajemy +1, jak powyzej to -1.
    Mocne sa schody, potem obwod dolnoprzepustowy. BYC MOZE sam glosnik
    (srodkowoprzepustowy) jest wystarczajacym filtrem.

    Nie wiem jakie masz uwarunkowania czasowe, moze byc ciezko czysto
    softwarowo zachowac regularna podstawe czasu. Jakis timer, przerwania
    itd by sie przydalo.