  • Data: 2010-12-08 08:43:39
    Temat: Re: Generacja N-kana?owego dzwi?ku na 1-bicie.
    Od: "slamazar" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cz&ecirc;stotliwo&para;&aelig; - potem

    > Dzieki za odwolanie do teorii sygnalow. jednak nie wszyscy koduja
    > szybciej niz czytaja.

    na przyklad ja chyba raczej nie koduje szybko (trudno powiedziec)
    - potrafie przykodowac tydzien czy dwa (az dostaje takiej jakby lekkiej
    'goraczki' po czym przez kilka tygodni pozniej jestem zmeczony i nic
    nie robie (tj robie cos innego - glownie ucze sie francuskiego);

    przy tym ten okres przykodowania to tez nie jest duzo w sensie
    kodu (kilka tysiakow linijek), chodzi raczej ze potrafie przykodowac
    'cos nowego' dla siebie (np nigdy nie kodowalem raytracera zobacze
    czy uda mi sie przykodowac troche raytracera itp) - wtedy rozbabruję
    kod bo pilno mi zobaczyc jakies wynki i polega to wtedy nie tylko na
    pisaniu ale tez na eksperymentowaniu;

    z kolei gdy juz sobie dlugo wypocznę z miesiac i znowu nabieram checi by
    pokodowac to elegancko poprawiam kodzik (np ostatnio nim go rozbabralem
    udalo mi sie go tak wypucowac ze byl dosyc ladny jak odmalowane mieszkanie)
    i z wlna zbieram pomysly co by tu jeszcze dopisac, za co sie wziac

    (tak sprawy wygladaja teraz - gdy juz osiagnalem jakas wprawe w pisaniu,
    i stoje na 'wlasnych fundamentach', a stalo sie to wzglednie niedawno z rok
    temu (kluczowe poniekad bylo opracowanie mojej wlasnej koncepcji
    podzialu kodu na tzw 'przestrzenie' ktore super sie sprawdzaja i mam
    niezwykla jasnosc w kodzie) - kiedys bylo znacznie gorzej i kodowanie bylo
    znacznie bardziej trudne i mgliste)

    ŚLAMAZAR