  • Data: 2016-06-14 22:35:57
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    Egzaminator widzi setki kandydatów miesięcznie - każdy z nich po kursie z
    podobnym doświadczeniem.
    I jedni wsiadają, jadą i zdają, a na innych egzaminatorzy się "uwziewają" i
    uwalają ich po 10 razy.
    ---
    A to mi przypomina okresowe badanie jak jeszcze miałem prawo jazdy
    terminowe. Zawsze idealne wyniki badań, ale inne przeszkody np "już nie ma
    bezterminowych" itp itd aż tu pewnego razu "jak pan nie ma bezterminowego to
    musi panu coś być" :-)