  • Data: 2016-06-14 23:04:59
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:njpo9a$na6$1@dont-email.me...

    > wszyscy mistrzowie późnopomarańczowego tak mówią.
    > Jeżeli przy prędkościach egzaminacyjnych nie jesteś w stanie zahamować
    > to lepiej, żebyś nie jeździł

    To nie ja mówię, to przepis. No tak ale egzamitor WORD to Bóg, zapewne
    miał rację, już możesz iść spokojnie, jestem oblany. Weź prawko pod
    poduszkę dla lepszych wrażeń.
    Będąc praktycznie tuż pod sygnalizatorem dodaje się lekko gazu by to
    przejechać, a nie hamuje na chama. Sytuacje o których mowa pokazują na tvn
    turbo, typu widzi żółte z daleka, ale specjalnie dodaje gazu