  • 41. Data: 2011-07-21 19:25:13
    Temat: Re: Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > W dniu 2011-07-21 18:59, Michał V-R pisze:

    > Czegos nie grzmial i z przyzwoitoscia nie wyskakiwal gdy byly dni suzuki ?

    Jakos mi umknelo, pewnie bylem na wyjezdzie.

    > PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
    Pracuje nad tym :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 42. Data: 2011-07-21 20:02:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-21, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Rozumiem, ze ci, co nie na hondach to jedza wiecej i dostaja wiecej
    > koszulek, bo az taka rozbieznosc w cenie, to troche chore jest, az
    > nieprzyzwoite

    Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
    innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-07-21 20:35:20
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-21 22:02, AZ pisze:

    > Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
    > innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

    Niby racja, chyba tylko dla kawy nic nie robia

  • 44. Data: 2011-07-21 20:59:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-21, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > Niby racja, chyba tylko dla kawy nic nie robia

    Gupis? Na Kawasaki mozemy sobie ponarzekac przy piwku ale zebys
    publicznie tak glupoty wypisywal? Zaraz sie zleca hieny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-07-21 22:46:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-07-21 18:59, Michał V-R pisze:

    > Wpisowe (na cały weekend):
    >
    > 100 zł - Uczestnik na motocyklu Honda
    > 300 zł - Uczestnik na motocyklu innej marki
    >
    > Opłata uwzględnia: treningi, starty konkursowe,
    > posiłek każdego dnia imprezy oraz koszulkę z logo Honda Gymkhana.

    Czyli jak masz nieHonde to przeplacasz dwie stowy i jeszcze za te kase
    reklamujesz markę Honda na wlasnych plecach?

    Mocne.

    KJ

  • 46. Data: 2011-07-21 23:29:25
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-22 00:46, KJ Siła Słów pisze:

    > Czyli jak masz nieHonde to przeplacasz dwie stowy i jeszcze za te kase
    > reklamujesz markę Honda na wlasnych plecach?
    >
    > Mocne.
    >
    > KJ

    Cza miec honde i yamahi. Obie sie nie psujom ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 47. Data: 2011-07-22 03:45:31
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"

    PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
    > Pracuje nad tym :-)

    I co zrobisz wtedy z taka iloscia wolnego czasu??? Czym go wypelnisz???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 48. Data: 2011-07-22 03:50:39
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Czemu? Po prostu Honda dba o swoich userow i wlasciciele motocykli
    > innych marek sponsoruja im te posilki i koszulki :-)

    Ja mysle ze na userach chont pan prezes zadowolil sie zyskiem tylko 50 ode
    lba.
    a reszte juz doi na maxa

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 49. Data: 2011-07-22 18:09:40
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-22 05:45, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Michał V-R"
    >
    > PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
    >
    > I co zrobisz wtedy z taka iloscia wolnego czasu??? Czym go wypelnisz???

    Ja mam zawsze wolny czas i jezdze, czyli na jazde :-). Aha kupie tez
    jeszcze susuki i jamache, by miec taniej juz wszedzie :-)
    Ale kawy sie nie pozbede, ma u mnie dozywocie :-)

  • 50. Data: 2011-07-22 18:13:48
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-21 22:59, AZ pisze:

    > Gupis? Na Kawasaki mozemy sobie ponarzekac przy piwku ale zebys
    > publicznie tak glupoty wypisywal? Zaraz sie zleca hieny.

    ja nie narzekam na motocykl, tylko na hujowego importera, to chyba jest
    jebany mcs.
    Na motocykl nie mam powodow narzekac,bo:
    1 jest najszybszy
    2 jak dbasz, to mi sie nie psuje, a ja dbam
    3 mam juz 100 kkm nabite i jest git (jedyne to uszczelniacze zaworow do
    wymiany)
    5 jest najszybszy
    6 .....
    7 .....