  • 1. Data: 2011-07-11 19:07:05
    Temat: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
    raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.
    Opony nowe i bez ząbków, luzów w główce ramy brak. .Ciężarki na
    kierownicy mam seryjne, w zimie założyłem ogrzewane manetki i coś mi się
    wydaje że przed nimi te "mikro wibracje" były delikatniejsze. Ale to mi
    się tylko może wydawać. Pojawia się to w trasie zwykle, podczas
    normalnej jazdy szosowej 120-160+ po niemieckiej autostradzie do której
    mam blisko;) W mieście w życiu tyle nie zrobiłem na raz więc nie wiem
    czy to ma jakiś związek z prędkością/obrotami. Przeszukując net
    widziałem posty ludzi, którzy dawali cięższe/większe ciężarki ale jak to
    zwykle w necie: część mówi że pomogło a część że wręcz przeciwnie. Może
    ktoś stosował "żelowe" manetki i może się pochwalić czy to coś daje?
    Ale pewnie na grzane manetki tego już nie założę:(. Może jakieś rękawice
    mają jakieś wkładki czy coś? Dystans po jakim się to pojawia nie jest
    jeszcze w granicy zasięgu na zbiorniku więc szkoda się zatrzymywać co
    tyle ale to jest naprawdę upierdliwe.
    ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2011-07-11 19:11:39
    Temat: Re: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-11, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

    Kupic cos co ma normalna liczbe cylindrow ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-07-11 19:26:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    http://www.barsnake.com/

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2011-07-11 19:36:35
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał

    > ma ktoś pomysła co z tym można zrobić?

    Pewnie to nic nie da, ale bym sprawdzil wszystkie polaczenia
    srubowe miedzy silnikiem a rama. Ciezarki przy kierownicy trzeba
    dobierac eksperymentalnie. Kiedys sie bawilem i wyszlo ze ciezsze
    powodowaly wieksze drgania.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-07-11 19:50:37
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 21:11, AZ pisze:

    > Kupic cos co ma normalna liczbe cylindrow ;-)

    jak strzelę kumulację to będzie 6 w rzędzie;)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 6. Data: 2011-07-11 19:53:05
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 21:26, Kuczu pisze:

    > http://www.barsnake.com/

    patrz Pan czego to nie wymyślą. Dobrze rozumiem że to coś wkłada się do
    środka kierownicy? Taki "mega ciężarek"? W sumie sprytne - nie dość że
    zmienia samą masę końcówki kierownicy to jeszcze przesuwa jej środek
    ciężkości bardziej w stronę mocowania/podparcia. Tylko czy tym nie
    zwiększy częstotliwości drgań? Tak tylko gdybam - poczytam, popatrzę.
    Dzięki Kuczu.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 7. Data: 2011-07-11 19:54:57
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-11 21:36, Hinek pisze:
> [...]
    > srubowe miedzy silnikiem a rama. Ciezarki przy kierownicy trzeba
    > dobierac eksperymentalnie. Kiedys sie bawilem i wyszlo ze ciezsze

    A to jest pomysł który już widziałem na triumphrat.net. Coś w tym może
    być, fakt. A co do dobierania ciężarków eksperymentalnie to może trochę
    zająć - z każdą parą te 2,5 stówki walnąć na raz:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2011-07-11 20:19:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-11, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > jak strzelę kumulację to będzie 6 w rzędzie;)

    Uchowaj Cie Panie Boze od BMW...

    No chyba ze cos takiego: http://www.youtube.com/watch?v=zQfI6TPbIfg
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-07-11 20:24:41
    Temat: Odp: Wibracje i drętwiejące dłonie - Sprint ST
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    > Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
    > raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.

    Bardzo podobnie miałem niedawno temu w dwuśladzie
    - normalnie choroba wibracyjna ...

    Wyważanie kół pomogło połowicznie,
    wymiana felg - powiedzmy w 95%.

    --
    Pzdr

    JKK
    Legend 900 TT

  • 10. Data: 2011-07-11 21:03:06
    Od: primuss <p...@p...pl>

    On 11 Lip, 21:07, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Panie i Panowie, wszechnico wiedzy wszelakiej: mam problem: 200-250km na
    > raz i dłonie mi drętwieją jakbym się w oba łokcie kantem stołu walnął.

    Jezeli zmiana ilosci cylindrow jak rowniez empiryczne sprawdzenie
    szeregu ciezarkow nie pomoze, to byc moze nalezy rozwazyc diagnoze
    tzw. Zespolu ciesni kanalu nadgarstka, z angielska CTS?

    --
    pozdr., primuss
    FZ6n