  • 1. Data: 2011-07-12 19:13:48
    Temat: Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-hon
    da-cbr600-video/

    Przepraszam, jeśli było.

  • 2. Data: 2011-07-12 19:23:23
    Temat: Re: Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Daniel Kowalski pisze:
    > http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-hon
    da-cbr600-video/

    > Przepraszam, jeśli było.

    nie przepraszaj tylko pomyśl o ile szybciej by przejechał gdyby miał
    prawidłową pozycje

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-07-12 20:13:09
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Prawidłowa pozycja to ekran pod kątem 58 stopni i nadgarstki oparte o
    klawiaturę?

  • 4. Data: 2011-07-12 20:29:59
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    nightwatch77 pisze:
    > Prawidłowa pozycja to ekran pod kątem 58 stopni i nadgarstki oparte o
    > klawiaturę?

    Ty tu nowy czy moze tylko piszesz a nie czytasz? Pozycja na (mo)torze
    była szeroko ostatnio dyskutowana.

  • 5. Data: 2011-07-13 05:52:35
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup

    Daniel Kowalski pisze:
> [...]
    da-cbr600-video/

    > Przepraszam, jeśli było.

    nie przepraszaj tylko pomyśl o ile szybciej by przejechał gdyby miał

    ===========

    Czytałem ostatnio (tak wiem, czytanie to bezsensowne wkuwanie teorii -
    piętnowane przez niektórych na tej grupie) o gymkhanie. Gymkhana to właśnie
    taki tor przeszkód jak na filmie powyżej. Otóż jakieś polskie asy próbują
    tłumaczyć, że do najlepszego pokonywania toru wymagany jest tzw.
    przeciwsiad. Myślę, że AZ czułby się tu jak ryba w wodzie.

    Inna sprawa, że gość z filmu - definitywnie neguje tę teorię. Mi też jakoś
    się ona nie klei. Przeciwsiad powoduje, że łatwiej "położyć" motocykl, ale w
    żaden sposób nie przyspiesza pokonywania przeszkód.

  • 6. Data: 2011-07-13 07:25:29
    Temat: Re: Gdzie ucz? tak je 1/4 dziae? ;-)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > [...] Otóż jakieś polskie asy próbują
    > tłumaczyć, że do najlepszego pokonywania toru wymagany jest tzw.
    > przeciwsiad. Myślę, że AZ czułby się tu jak ryba w wodzie.

    A Ty jak zwykle pieprzysz bo pieprzysz :-) Musisz to koniecznie
    powiedziec asom z CSP w Legionowie ktorzy szkola sie gdzies we Francji,
    ze ta ich cala teoria jest gowno warta.

    http://www.youtube.com/watch?v=h4ZdwUoyb90

    Temu tez to powiedz.

    > Inna sprawa, że gość z filmu - definitywnie neguje tę teorię. Mi też jakoś
    > się ona nie klei. Przeciwsiad powoduje, że łatwiej "położyć" motocykl, ale w
    > żaden sposób nie przyspiesza pokonywania przeszkód.

    A moze lepiej sprawdzisz to w praktyce?

    http://acmotors.pl/index.php?option=com_content&view
    =article&id=185:gymkhana-gdask&catid=9:aktualnoci&It
    emid=13

    Mysle, ze ze swoja wiedza polozysz tam wszystkich na lopatki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-07-13 07:38:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-07-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    A Ty jak zwykle pieprzysz bo pieprzysz :-) Musisz to koniecznie
    powiedziec asom z CSP w Legionowie ktorzy szkola sie gdzies we Francji,

    =========

    Gość na filmie nie stosuje przeciwsiadu. Nie bardzo więc rozumiem, co
    próbujesz udowodnić.

    Jeśli masz linka do "całej tej teorii" gości z CSP - chętnie poczytam. Po co
    mam wyważać otwarte drzwi? Jeszcze sobie wyrobię jakieś niepotrzebne nawyki
    i będę musiał potem się gimnastykować językowo, żeby wykazać, że są słuszne.

    ps. Zawalone kodowanie to u mnie czy u Ciebie?

  • 8. Data: 2011-07-13 07:54:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-13, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Gość na filmie nie stosuje przeciwsiadu. Nie bardzo więc rozumiem, co
    > próbujesz udowodnić.

    Ale wychyla sie w druga strone a jak juz wiemy jest to be.

> [...]
    > i będę musiał potem się gimnastykować językowo, żeby wykazać, że są słuszne.

    Teoria zostala w glowie uczestnikow szkolenia. Skoro uwazasz, ze da sie
    przy mniejszych predkosciach manewrowac nie kontrujac cialem to sobie
    uwazaj. Owszem, zeby moto sie nie walnelo mozna zrobic to gazem ale to
    zalezy od tego czy jest na to miejsce.

    > ps. Zawalone kodowanie to u mnie czy u Ciebie?

    Raczej u Ciebie, moglbys juz zmienic to cos na czytnik do grup.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-07-13 09:31:47
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-07-12 22:29, Arni pisze:

    > Ty tu nowy czy moze tylko piszesz a nie czytasz? Pozycja na (mo)torze
    > była szeroko ostatnio dyskutowana.

    Bo byla opisywana pozycja przy jezdzie torowej
    przy jezdzie na niskich predkosciach nie skladasz sie z motocyklem
    a jedziesz na zasadzie przeciwwagi o czym wiedzialbys jesli pojechalbys
    na jakiekolwiek szkolenie a nie udawal najmadrzejszego...

    Polecam szkolene w Lublinie w ta sobote - pokaz co potrafisz...
    http://www.moto-sekcja.pl/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&id=110:szlifowanie-techniki-jazdy-to
    r-lublin-16-lipca-2011&catid=1:najblizsze&Itemid=5

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2011-07-13 09:54:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-13, Norbi <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > a jedziesz na zasadzie przeciwwagi o czym wiedzialbys jesli pojechalbys
    > na jakiekolwiek szkolenie a nie udawal najmadrzejszego...

    Marcin zna teorie i nie da sobie wcisnac sciemy. Aczkolwiek chcialbym go
    zobaczyc jak np jakims K1200LT sklada sie przy kreceniu osemki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200